Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heel gezellig, en een heleboel draverliefhebbers
Houdt wel van aandacht en is heel subtiel in alles.
) en is gewoon lief.
en zogauw het zadel erop gaat, wordt ze actief. Eerst sjagerijnen om de singel, dan met flinke snelheid gaan lopen 

ze kan voet, pas, buig, kom, stay (beetje
) , kus
(kus krijg je heeel vaak haha) en dr touw losmaken. (niet op commando natuurlijk)
ze is zooo lief

pinotjuh schreef:sorry was de leestekens helemaal vergeten.omdat ik snel snel men verhaaltje ging typen.ikzie wel veel dingen terug kylia wou in het begin ook niet kroelen en schrok al meteen als je richter hoofd kwam maar das nu al veel en veel minder.wel leuk dat er zoveel bokkers zijn met een draver had ik niet verwacht

! Altijd voorop willen lopen, maar owee als het spannend wordt, dan kruipt ie het liefste in mijn binnenzak. Gaat voor je door het vuur, mits je hem met respect behandelt. Wordt je boos omdat hij het niet begrijpt, dan kun je net zo goed afstappen en de volgende dag weer opnieuw beginnen. Poetsen is heerlijk, het is een echt "vrouwenpaard", knuffelen is zijn hobby. Daarentegen is zijn weiland ZIJN domein, wat betekent dat hij alle hazen, fazanten, duiven en wie zich nog meer in zijn territorium waagt met open mond en blinkende tanden het land uitjaagt
echt een geweldig gezicht. Ondanks 8 jaren van hard werken op de koersbaan en totaal 220 koersen is hij met zijn 14 jaar nog steeds topfit en heb ik met buitenritten mijn handen vol aan hem. Daarnaast loopt hij een keurig B-proefje, kan wijken en een klein sprongetje lukt ook nog wel. Kortom, zo kan ik nog uren doorgaan, ik vind hem gewoon geweldig.
Ze kan ook aardig springen en drtessuur kan ze ook hoor, maar met geduld.