3 metalls bij 1ste selectie WK voor jonge dressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
finley

Berichten: 448
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:54

waagt iemand al een gokje wie naar Verden mag gaan?
ik gok op Special D, Scandic, Stradivarius en Spargo voor de 5-jarigen en op Rhodium, Rousseau, Decor Just Royal Dancer en Magic Rodrigo voor de 6-jarigen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:31

Jan_VT schreef:
Er is dus al geselecteerd! Weet iemand de data van volgende trainingen Knipoog


De volgende trainingsdata zijn:

7 en 22 juni.

Dat stond op de knhs site

finley

Berichten: 448
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:21

heb je soms ook de foto's al Saluut?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:49

finley schreef:
waagt iemand al een gokje wie naar Verden mag gaan?
ik gok op Special D, Scandic, Stradivarius en Spargo voor de 5-jarigen en op Rhodium, Rousseau, Decor Just Royal Dancer en Magic Rodrigo voor de 6-jarigen



Scandic is bij de vijfjarige denk ik een van de weinige die kans maakt in Verden. Verder voor de zesjarigen Rodrigo.

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:58

De ruiter van Scandic maakt in ieder geval veel kans.... Knipoog:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:06

Ik vind persoonlijk Scandic het beste paard wat er tussenloopt.

Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:33

Vind die Just Royal dancer ook wel een kanshebber, hij heeft een beetje een underdog positie, wordt ie dadelijk ook opeens goed gekeurd voor KWPN Haha!

finley

Berichten: 448
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:43

Scandic is wel een goed paard maar persoonlijk vind ik er niet zoveel aan, mist toch wel wat uitstraling. Geef mij dan maar liever Special D.

Straks gaat Just Royal Dancer dezelfde toer op al Painted Black Lachen Lachen

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:52

Jazz is de opa van mijn hengst Haha!

finley

Berichten: 448
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:58

en dan? on topic blijven aub Lachen

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:01

finley schreef:
en dan? on topic blijven aub Lachen


Mag ik? effe lekker die jazz afzeiken Haha! Nee hoor echt een goed paard, maar vind hem te vaak te hectisch worden, en ik denk dat ie heel hard terug naar Nederland rent als ie die baan in Verden moet binnen gaan Knipoog

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:01

on topic blijven?? wat bedoel je daar mee dan. Ze hadden het over een jazz, zeg alleen even dat die in de bloedlijn van mijn paard zit Scheve mond

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:16

Breitling schreef:
on topic blijven?? wat bedoel je daar mee dan. Ze hadden het over een jazz, zeg alleen even dat die in de bloedlijn van mijn paard zit Scheve mond


Eeeh, leuke vermelding. Net zo niets toevoegend als mijn vorige bericht.... Bloos Knipoog:D
Als ik er dan toch even over door ga; in je onderschrift staat dat je paard een Olivi x Jazz x Cocktail is.... Verward:?:? Lijkt me eerlijk gezegd stug. Cocktail is de vader van Jazz en Jazz is de vader van Olivi..... Slim

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:20

ja maar niet iedereen weet dat. Want veel weten niet eens dat olivi de zoon van jazz is Vingers aflikken dus vandaar Bloos

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:45

Breitling schreef:
ja maar niet iedereen weet dat. Want veel weten niet eens dat olivi de zoon van jazz is Vingers aflikken dus vandaar Bloos


Dat betwijfel ik, maar ook al zou dat zo zijn dan nog is je paard geen Olivi x Jazz x Cocktail. Je paard is v. Olivi, vv. Jazz, vvv. Cocktail.

Maar goed, lekker ontopic. Ik denk ook dat Scandic het beste paard is dat er tussen loopt, dat dier heeft zoveel beweging in z'n rug. Hopelijk kan z'n stap nog iets verbeteren en dan is het een topper in de dop!

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:03

On-topic blijven wil zeggen dat je iets neerzet wat met het onderwerp te maken heeft. Het gaat over het WK in Verden. En dan zeg jij: De opa van mijn paardje is Jazz.....Ja en?????? Zoals nog tienduizenden in Nederland...

En in je onderschrift lijkt het nu idd of je een gruwelijk inteeltproductje hebt. Je hebt een Olivi x ?? (vader van de moeder).

Maar goed dit was dus ook erg off-topic.
On-topic:

Ik geef Rousseau wel een goede kans. En Special D ook wel.

finley

Berichten: 448
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:34

ik hoop dat rousseau weer terug van weggeweest is..in de hengstencompetitie liep het ook al niet zo fijn.
Special D op een goeie dag en goed gereden kan volgens mij wel wat worden in Verden.

Wie gaat er trouwens kijken naar het WK (geen Belgen om mee mee te rijden? Lachen )

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:56

Saluut heeft nog geen foto's! SORRY! Ja ik heb ze hier wel liggen en als iemand zin heeft om ze stuk voor stuk te komen inscannen....... Die mag ze zo komen halen Haha!

Ik moet even wachten op mij broer. Die zou de films (negatieven) laten inscannen en dan kreeg ik de foto's digitaal en zodra ik die heb zet ik ze op bokt. Maar tot nu toe heb ik nog niks van hem gekregen!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:58

Aimee"]
[quote="Breitling schreef:
on topic blijven?? wat bedoel je daar mee dan. Ze hadden het over een jazz, zeg alleen even dat die in de bloedlijn van mijn paard zit Scheve mond


Eeeh, leuke vermelding. Net zo niets toevoegend als mijn vorige bericht.... Bloos Knipoog:D
Als ik er dan toch even over door ga; in je onderschrift staat dat je paard een Olivi x Jazz x Cocktail is.... Verward:?:? Lijkt me eerlijk gezegd stug. Cocktail is de vader van Jazz en Jazz is de vader van Olivi..... Slim
[/quote]

Even off topic, Breitling drie vaders achter elkaar zijn: de VADER van het paard, de VADER van de MOEDER van het paard en de VADER van de OMA van het paard. Kijk dus nog eens goed in de papieren....!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:58

Wouter24"]
[quote="finley schreef:
en dan? on topic blijven aub Lachen


Mag ik? effe lekker die jazz afzeiken Haha! Nee hoor echt een goed paard, maar vind hem te vaak te hectisch worden, en ik denk dat ie heel hard terug naar Nederland rent als ie die baan in Verden moet binnen gaan Knipoog
[/quote]

De bak in Ermelo vind die zwarte rot-jazz al heel eng Haha! Terwijl hij daar toch al een keer of wat gelopen moet hebben! Verward Knipoog Haha!
Heb hem met de selectie ook een paar keer op twee benen de losrijbaan zien doorspringen en stuiteren! Dus Verden wordt echt zwaar shocking voor deze hengst! Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:59

Suzanne F. schreef:

Ik geef Rousseau wel een goede kans..


Die liep de laatste tijd nogal erg te kl*ten met zijn aanleuning. Hij is ook geopereerd Verward

Ik hoop voor hun dat dat probleem wel opgelost is.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:41

Citaat:
Wie gaat er trouwens kijken naar het WK (geen Belgen om mee mee te rijden? Lachen


Als je tegen 04.00 in de Kempen geraakt, en je wil nog effe helpen met het maken van een spandoek "Go Special Go" Haha! Haha! Haha!

Kom maar langs dan Haha! Haha! Knipoog

Cil_
Berichten: 809
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:38

Wie is de ruiter/amazone van Special D?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:16

Cil_ schreef:
Wie is de ruiter/amazone van Special D?


Suzanne de Kleijn

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 13:27

saluut"]
[quote="Wouter24"][quote="finley schreef:
en dan? on topic blijven aub Lachen


Mag ik? effe lekker die jazz afzeiken Haha! Nee hoor echt een goed paard, maar vind hem te vaak te hectisch worden, en ik denk dat ie heel hard terug naar Nederland rent als ie die baan in Verden moet binnen gaan Knipoog
[/quote]

De bak in Ermelo vind die zwarte rot-jazz al heel eng Haha! Terwijl hij daar toch al een keer of wat gelopen moet hebben! Verward Knipoog Haha!
Heb hem met de selectie ook een paar keer op twee benen de losrijbaan zien doorspringen en stuiteren! Dus Verden wordt echt zwaar shocking voor deze hengst! Nagelbijten / Gniffelen *LOL*
[/quote]

Zo rot is die nakomeling van Jazz niet als hij nog steeds in de selectie zit... Haha!