Ik heb echter wat eigenaren van jonge Paddox-en gesproken en die zijn uitermate tevreden over de karakters van hun jonge dieren. Ook ik heb niets dan lovende woorden. Lief, betrouwbaar, niet snel onder de indruk, stoer, nuchter, dat typeert mijn twee opdondertjes. Ik durf in veel situaties mijn hand voor ze in het vuur te steken, ik vertrouw ze voor de volle 100%. Okay, ze hebben best een eigen willetje, maar uiteindelijk moet er toch iets bijzitten!
De eerste jaargang van Paddox wordt nu beleerd en ik heb niets dan lovende woorden gehoord. (Ook op de Nieuwe Heuvel waar ze regelmatig eigen fok hebben staan en veel jong spul beleren.) Eén keer longeren met zadeltje en zo erop, niets aan de hand.
Het lijkt er dus op dat het enorm meevalt met de vererving van het rotkarakter! *ik heel blij!*
Ik verbaasde me pas al over hoe makkelijk Voice kan zijn en Wencke is ook al zo'n lekker boefje. Ben dus heel benieuwd hoe zij het straks gaan doen!
Dus mensen die Paddox van hun lijstje hadden geschrapt.... give him a chance en kom anders die kanjers van mij eens meeten voor levend bewijs. Tweede Paasdag, hengstenshow met Paddox te Lunteren.

Heb hem net nog even geknuffeld op stal, dat koppie van hem