Iedere keer dat de telefoon gaat springt maar hart een keertje over. Ik zit tentames te leren maar ik kan alleen maar aan mijn knollie denken! Het is echt verschrikkelijk! Ben ik de enige
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iedere keer dat de telefoon gaat springt maar hart een keertje over. Ik zit tentames te leren maar ik kan alleen maar aan mijn knollie denken! Het is echt verschrikkelijk! Ben ik de enige
) En nu heb ik dus weer stress
Die van mij heeft nog helemaal geen uier, het is helemaal plat, ze heeft alleen 2 spenen. Het veulen heeft gister nog 1 keer geschopt naar m'n hand, al voel je dit vrij weinig de laatste tijd want het veulen krijgt steeds minder ruimte. Ik ben echt zenuwachtig
. Gisteren avond dacht ik: nu gaat het gebeuren. Ze stond de hele tijd naar haar buik te kijken en het veulen ging vreselijk tekeer daar binnen in. Haar 'vulva' staat zelfs al een beetje open
dus ik dacht joepie een veulen deze nacht. Maar
hoor nog steeds niks. Madam stond vanmorgen weer rustig in haar stalletje met haar losse staart,... Ze staat bijna op springen maar haar ribben begin je al weer te zien. Het veulen rekt precies al het vet, vel naar onder (sinds gisteren) (en ze krijgt zeker genoeg te eten hoor
)

.