De show begon met Louisville die als ik goed gehoord heb voor het NES is gekeurd ipv het AES. Hele brave en rustige hengst ondanks het wat nerveuze gedrag van zijn dochter. Later kwam nog een veulentje van Louisville de baan in. Heel mooi veulen. Louisville staat nog ter dekking bij hen totdat hij naar zijn nieuwe thuishaven vertrekt in de VS. Rubiquil kwam dan aan de hand de baan in, waarna de nakomelingen werden getoond. Te beginnen met een veulen genaamd Zidane uit de merrie Latamanda. Dit veulen is een volle broer van Roumanda. Dit veulen en zijn zus roumanda hebben goede bewegingen van Rubiquil niet alleen. Latamanda kan ook heel goed uit de voeten.
Daarna kwam een flink uit de kluiten gewassen jaarling binnen die duidelijk met plezier zijn bewegingen toonden. Toen kwamen de 3-jarigen: een ruin en de een 2de bezichtigingshengst bij het NRPS hun kunnen tonen aan de hand en in vrijheid. Leunus toonde dan de 4 jarige Truppa onder het zadel die duidelijk ontspannender was dan in januari op de NRPS hengstenshowdag. En toen kwamen de klasbakken in de baan. Eerst Ollright in een korte kür en toen Roumanda ook in een korte kür. Toen kwam voor mij de apotheose van de avond.
De pas goedgekeurde nog geen 3 jaar oude Radetzky onder het zadel in de baan. Stond er zelf van te kijken hoe rustig hij was. Wel wat kijkerig naar het publiek maar heel braaf. Hij was duidelijk al wat gespierder geworden sedert januari. Ollright en Roumanda kwamen nogmaals de baan binnen waarna ze wat oefening als pas-de-deux gingen rijden wachtend totdat Rubiquil nogmaals de baan in werd gereden door Leunus Van Lieren. Het is duidelijk dat Rubiquil zijn hoefblessure volledig verleden tijd is. De hengst heeft ook al opnieuw 2 wedstrijden gelopen.
Nog met wat mensen gepraat. Mochten dit bokkers zijn
Hallo en het was leuk je te ontmoeten.
Foto's zullen op in ITP of HAW staan. 
) dus Louisville en zijn kinderen heb ik net niet gezien. Ik stapte net binnen en toen stond Rubiquil al voor mn neus
Wel leuk hoor......
. Ik heb een Matador II x (Hamanda) Belisar x (Amanda) Doruto. Lisenka is een dochter van Hamanda, de half zus van Indymanda. Latamanda, dochter van Indiamanda, en Lisenka hebben dezelfde vader Matador II. Roumanda is weer een 3/4 zusje van Lisenka. Of zo iets