Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voordat je het weet fok je een kwpnner die niet eens opgenomen wordt! Lijkt extreem maar bij ons gaat het bij een merrie van 1.76 (oma) 1.65 (dochter) en 1.60 (kleindochter) tja ik vind het niet super! En zelf ben ik 1.68 dus de paarden mogen van mij wel boven de 1.65 zijn!
(mn zusje heeft een paard van 1.80..(!) daarnaast lijk ik net een kabouter
En mn zusje is amper groter dan mij, maar ze kreeg dat paard gewoon bij toeval.)
)
LuvdaTossa schreef:Tja ik heb ze liever groterVoordat je het weet fok je een kwpnner die niet eens opgenomen wordt! Lijkt extreem maar bij ons gaat het bij een merrie van 1.76 (oma) 1.65 (dochter) en 1.60 (kleindochter) tja ik vind het niet super! En zelf ben ik 1.68 dus de paarden mogen van mij wel boven de 1.65 zijn!

Isabel Werth op dat enorme beest (Apache geloof ik) vind ik ook geen gezicht. Nu heb ik zelf liever een kleiner paard, omdat ik zelf ook niet zo heel lang ben, maar ik spring alleen maar, dus dan maakt minder uit.
* 
Dus ik pas gewoon beter op wat grotere paarden. Ondanks dat ik ooit een beestje van 1.60 heb gereden waar ik echt goed opstond. Dus ik heb ze liever wat groter, zo rond de 1.68 vind ik een prima maat. Ik hoop dan ook dat de Royal Dance die maat gaat krijgen. De andere merrie is 1.72 maar is een luxe dier om te zien, dus dat past met die hoogte prima.