Dan komt ze naar je toe, maar op het moment dat je haar aanraakt schiet ze weer terug achter Dolly, en gaat dan onder haar buik door naar je kijken:
Dolly is nog steeds superlief en beschermend

Toen we daarstraks aankwamen heb ik er eerst even een borstel over heen gehaald, en daarna mocht ze in de wei, net als afgelopen 2 dagen.
Ik dacht dat ze wel veel zou slapen, maar ik ben er ruim een uur geweest en het enige wat ze heeft gedaan was keihard rondrennen en bij mama drinken. Ze drinkt echt superveel, maar ach liever te veel dan te weinig

Ik had het niet verwacht, maar zelfs in de wei mocht ik er gewoon bij komen, terwijl Dolly de andere merries wegjoeg kwam ze juist naar me toe...gek paard

Eerst een paar foto's onder het rennen, ik geloof dat Dolly er helemaal gek van werd, iedere beweging en Rose rende weer keihard weg. en er zijn nogal wat bewegingen, treinen, auto's, traktoren en natuurlijk vogels

Daarna ging ze eindelijk stilstaan, en wilde ik wat foto's maken, maar eigenlijk was ik met dat gekke geval in mn hand toch wel heel eng, en wat is nou sneller naar de andere kant dan onder je moeder door

Het enige nadeel was dat d'r kont er niet onderdoor pastte, dus toen ging ze heel hard trekken en trok Dolly bijna om

en daarna weer drinken, dat doet ze steeds als ze ergens van schrikt, even keihard rennen en dan snel drinken.
en dan nog een paar foto's van heel dichtbij