? Ik had vandaag een betweter op stal en die stond naar mijn merrie te kijken, en omdat ik haar het alarm al om had gedaan ging het meisje even onder haar buik kijken. Daarna wist ze te vertellen dat het nog wel een week kon duren, want haar buik had niet die en die vorm. Nou is mijn merrie dins. uitgerekend, heeft al wel een dikker uier dan vorige week (ze ging vrijdag van cup A naar cup C
), haar banden zijn los en haar schede ziet er een beetje veromfraaid uit. Gisteren liet ze haar brok liggen voor persvoer en vannacht heeft ze de hele nacht gelegen. (ik heb dus niet veel geslapen, want mijn alarm ging wel af..
). Dan kan het toch niet lang meer duren? Nou heb ik natuurlijk Macy ook wel gevolgd, maar die maakte het wel heel erg bont! weten jullie iets over het feit dat een buik verandert? Stella's buik lijkt mij de laatste paar dagen trouwens wat dunner, meer opgetrokken...
Groetjes Teigetje

Kheb heel vaak merrie gehad die moesten bevallen maar deze merrie is overal wel erg vroeg bij, ze uiert al en haar banden zijn erug slapjes, lijkt me toch niet helemaal een goed teken toch? Of ben ik wat te overbezorgt haha