Ze heeft in haar leventje al 15 veulentjes op de wereld gezet en de eigenaar heeft haar drachtig gekocht
(oh ja ze is een minishet van 73 cm
)Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze heeft in haar leventje al 15 veulentjes op de wereld gezet en de eigenaar heeft haar drachtig gekocht
(oh ja ze is een minishet van 73 cm
)Spikkel schreef:Het veulen van Albertien voel je soms ook heel goed trappen, soms lijkt het net alsof de beentjes eruit steken hahaWat toeval ! Mijn vzshet moet binnen 8 weken ook bevallen van een mini shet x shet en is ook zwart !!!! Spannend he ?? Ik voelde vandaag het veulen bewegen net zo'n botsbal heel de tijd tegen die buik ! Echt leuk
!!
iesolde"]Het veulen van Albertien voel je soms ook heel goed trappen, soms lijkt het net alsof de beentjes eruit steken haha
[quote="Spikkel schreef:Wat toeval ! Mijn vzshet moet binnen 8 weken ook bevallen van een mini shet x shet en is ook zwart !!!! Spannend he ?? Ik voelde vandaag het veulen bewegen net zo'n botsbal heel de tijd tegen die buik ! Echt leuk
!!

.En ineens zie ik zo'n driehoek precies uit haar buik steken
.En ik voelen en het veulen bleef maar trappen , het gaat iets hyperactief worden denk ik
hihi !