Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stalleke schreef:Ik heb jammer genoeg niet zelf een olivimaar ik heb wel met Olivi zelf gewerkt
Ach, wie weet kunnen we hem een keer overhalen om bij ons in de buurt een clinic te komen geven!

Alleen Bart rijd dit paard meer niet, hij kan nog eens gek doen
en hij is bij zijn vorige stal helemaal verkeerd bereden en moet nu gewoon goed gereden worden..stalleke schreef:Ik heb hem niet gereden, zou wel willenAlleen Bart rijd dit paard meer niet, hij kan nog eens gek doen
en hij is bij zijn vorige stal helemaal verkeerd bereden en moet nu gewoon goed gereden worden..
Olivi ging met de kampioenschappen in de staak, dit gebeurd met de training ook wel eens, erg jammer!!! want hij kan ontzettend gaaf lopen
Misschien heeft hij dat wel van zijn papsie! 
HocusTivoli"]
[quote="stalleke schreef:Ik heb hem niet gereden, zou wel willenAlleen Bart rijd dit paard meer niet, hij kan nog eens gek doen
en hij is bij zijn vorige stal helemaal verkeerd bereden en moet nu gewoon goed gereden worden..
Olivi ging met de kampioenschappen in de staak, dit gebeurd met de training ook wel eens, erg jammer!!! want hij kan ontzettend gaaf lopen
Misschien heeft hij dat wel van zijn papsie!

) en ik vind hem kwa bouw wel op zn vader lijken. Hij is iig flink aan de maat, maar niet grof gebouwd. Jammer dat hij een beetje zo`n steek-zweefdrafje heeft soms, maar dat ligt denk ik voornamelijk aan de ruiter. Ze rijdt hem pas echt sinds deze zomer, en loopt nu L1, bijna L2 meen ik zelfs onderhand. Daarvoor was hij niet echt zadelmak, had een Thiedemann strak omgeknoopt, en heeft zn ruiter een paar keer flink zand laten happen!