Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar de meeste mensen vinden het alleen maar leuk. BibiW schreef:Mijn Tinker is 1.48 net een d-tje dus.
Ik dacht dat je alleen wedstrijden mocht rijden met een paard of grote E. (toch?)
En dat ze je dan dus raar aankijken als je met een pony komt van 1,48m.
Hoe mensen denken is natuurlijk ook per rijverening anders. Omdat de mensen andere instellingen hebben.

Ik heb een tijdje verenigings lessen gereden en werd daar raar aangekeken
Toen ik haar kocht kreeg ik ook reakties van wat moet je toch met een tinker. Sinds ik haar heb krijg ik steeds meer te horen dat we zo'n goede combinatie zijn en dat mensen echt zien dat we samen genieten van het rijden
Ik heb bewust voor een tinker gekozen en trek me niets aan van de mensen die het niets vinden
Liesjuh"]
[quote="Supertje schreef:Mijn bijrijdster gaat met hem springen, wel tussen de pony's, ze is nog geen 18. Denk dat dat een grotere attractie wordt
mwah dat zal toch niej 
) of wat dan ook zou benadelen.
! (Sinds Tineke Bartels met een Fries startte is het beeld van een fries al heel erg bijgesteld --> misschien moet ze ook eens een tink proberen --> dan vindt heel nederland dat ineens ook goede dressurpaarden
)
, dan is de minimale hoogte 1.65m
--> zo konden 2 meiden met hun haflinger niet verder in de wedstrijdsport omdat ze met hun haf geen grandprix mochten starten --> nu hebben ze hun haf alle oefeningen van de grandprix geleerd en rijden ze rasdemo's enzo!!
) Mijn instructrice is in ieder geval al helemaal onder de indruk --> dus we hebben hoop