Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik had al eens eerder een oproep geplaats, maar daar kreeg ik alleen commentaar op van: kijk eens op google. Joh, ik heb me al suf gegoogled. Dus ik ben zo benieuwd of iemand ze kent! Een van de paarden ofzo? Ik zou ook graag foto's van broers of zussen van Dancer zien, want ik ken er geeneen! Bedankt Fabske, voor de hulp!!!

Zeg haar dat je via Linda Zuiderent komt, dan helpt ze je heel graag. Wel engels mailen he
Maar ik heb Theresa gemeeld en kreeg een paar uur later al een meel terug! Echt zo snel! Daarin stonden 3 bestanden met wat info over Dancer, en zijn vader en moeder. Ik zag dat zijn vader en moeder samen nog veel meer kindertjes hebben gemaakt, dus Dancer heeft een boel volle neven en nichten! Verder kreeg ik van Theresa het email adres van de dochter van de fokker, dus die heb ik ook gemeeld! Bedankt voor al jullie hulp joh, zonder Liberty was ik nooit achter gekomen, en als Fabske niet een nieuw topic had geopend, ook niet. Jullie zijn goed!!
Van de dochter van de fokker heb ik btw nog gen meel terug, maar ik hou je op de hoogte. Mijn pony is volgens mij gewoon onbekend ofzo
Ik had dus de dochter van de fokker in Southampton gemeeld en ze vond dat erg leuk! Ze heeft me een boel info gegeven, maar helaas een mededeling dat op internet niet veel foto's van broers of zussen stonden. Jammer. Maar ze had er thuis nog wel wat liggen en zou eens gaan zoeken. Verder wilde ze graag weten hoe het met Dancer was en hoe ie eruit zag nu, dus ze heeft echt interesse in hem. ZO gaaf! Ze hebben hem toen ie 5 was verkocht en hij is nu 12, dus ze hebben hem allang niet meer gezien! Volgende stap: een keer naar Southampton om de Breeding Farm te bezoeken