Een eigen veulentje fokken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

schaapie18

Een eigen veulentje fokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-26 10:18

Hoi hoi,

Ik heb de de knoop doorgehakt en ga mijn Friese merrie Troy dit voorjaar laten dekken met Krem van HS Meijer.
Het veulentje blijft sowieso bij mij en wordt hopelijk een fijne opvolger van Troy. Het hele proces van het fokken vind ik echt super spannend. Heb nu eerst een afspraak met de DA om alle stappen door te nemen.

Dit is mijn merrie Troy:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 10:46

Leuk dat je zelf een opvolger wilt gaan fokken. Ik weet niet of je bekend bent met het dikke buiken topic hier op bokt? Die hebben we elk jaar en daar verzamelen een heel aantal ervaren en minder ervaren fokkers zich om met elkaar mee te leven, mee te denken, te sparren over dingen waar je tegenaan loopt en om informatie te vragen of geven over alles wat bij een dracht komt kijken. Het topic voor 2027-veulentjes is er al en je bent zeker welkom om mee te praten daar.
[FA] Het Dikke Buiken Topic 2027

Xenidan

Re: Een eigen veulentje fokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 11:02

Wat een mooie merrie! Leuk dat je een eigen veulen wilt fokken. Ik ben erg benieuwd naar het proces! Neem je ons daarin mee? :)

grace1989

Re: Een eigen veulentje fokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 23:31

Prachtige merrie. Veel succes