We zijn een beetje laat met het plaatsten van van dit topic. Maar bij ons zijn er ook weer 2 merries drachtig voor 2026. Ze zijn beide gedekt door mijn eigen goedgekeurde hengst. Dit omdat ik de combinatie vorig zo goed gelukt vond.
We zullen nog iets vertellen over de combinaties. Nylke is een nsps merrie met een 3e premie. Ze heeft de kleur wildkleur vos en heeft echt een heel leuk karakter.
Nylke E.M.
Ze is uitgerekend in het begin van mei . Vorig had ze haar veulen eind april al. Dus benieuwd wat ze dit jaar doet
Kleurkansen
Hierbij hebben we ook nog kans op het bont patroon erbij.
6.25% - Vos
6.25% - Vos Appaloosa
6.25% - Red Dun
6.25% - Red Dun Appaloosa
4.69% - Bruin
4.69% - Bruin Appaloosa
4.69% - Bay Dun
4.69% - Bay Dun Appaloosa
4.69% - Zwart
4.69% - Zwart Appaloosa
4.69% - Grullo
4.69% - Grullo Appaloosa
4.69% - Silver Brui
4.69% - Silver Bruin Appaloosa
4.69% - Silver Bay Dun
4.69% - Silver Bay Dun Appaloosa
4.69% - Silver Dapple
4.69% - Silver Dapple Appaloosa
4.69% - Silver Grullo
4.69% - Silver Grullo Appaloosa

Dan hebben we Felicia nog onze mooie zwarte parel. Ze is een 1e premie kroon merrie bij het nsps. Ze is een geweldige merrie om te hebben. Vorig jaar had ze haar veulen al begin jullie terwijl ze eind juni uitgerekend was. Dus nu word ze extra in de gaten gehouden aan het eind.

Kleurkansen
Hierbij hebben we ook nog kans op het bont patroon.
21.88% - Zwart
21.88% - Zwart Appaloosa
21.88% - Silver Dapple
21.88% - Silver Dapple Appaloosa
6.25% - Vos
6.25% - Vos Appaloosa
Dan hebben we de vader van de veulens nog. Amano heb ik bijna 2 jaar terug aangeschaft om mijn merries te dekken. Hij is een goedgekeurde 2e premie nmprs hengst met de kleur silverdapple bont en draagt 1 appaloosa gen. Dus er kan vanalles uitkomen zoals je ziet.

Ze heeft gelukkig een heel actieve baby en we voelen hem regelmatig tegemoet