Hengstenkeuze All at Once x Uphill

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Hengstenkeuze All at Once x Uphill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:13

Hoi,

Ik ben me aan het oriënteren op een passende hengst voor mijn bijna 5-jarige merrie v. All at Once x Uphill.

Hoewel de planning waarschijnlijk op volgend jaar ligt, hoor ik nu alvast heel graag jullie suggesties. Wellicht dat we toch nog dit voorjaar overwegen.

​Ik heb de merrie vorig jaar onbeleerd gekocht, inmiddels fijn onder het zadel en L1-geklasseerd. Volgende maand gaan we naar de IBOP.

Ze is een ontzettend fijne, vriendelijke en sensibele merrie, ze leert ontzettend makkelijk; echt een cadeautje om mee te werken.

Link naar HorseTelex https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... ryloise-dh

Haar volle zus heeft een veulen van One Two Three gehad vorig jaar.

​Ik heb helaas nog geen perfecte standfoto’s, maar hoop dat de bijgevoegde beelden een goede eerste indruk geven. Welke hengst zou volgens jullie goed kunnen passen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:08

Nog even een aanvulling die ik helaas niet meer in openingskost kon plaatsen. Ik kocht haar als 176 hoog, maar inmiddels nog gegroeid. Deze foto is gisteren precies 1 jaar geleden gemaakt bij de aankoopkeuring.

Afbeelding

Elisa2

Re: Hengstenkeuze All at Once x Uphill

Link naar dit bericht Geplaatst: 43 min geleden

Knappe merrie uit het lijntje van Carlton Hill, wat zijn je verbeterpunt wensen?

Suzanne F.

Re: Hengstenkeuze All at Once x Uphill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17 min geleden

Leuke merrie. Maat is geen probleem zo te zien. Dan kan je gerust een McLaren overwegen bijvoorbeeld. Die kan wel wat bloed en model toevoegen.