Hoe gaat het met Epke 474 in Qatar? Iemand een idee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eshz

Hoe gaat het met Epke 474 in Qatar? Iemand een idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 19:51

Na mijn laatste aankoop, een hengst v Epke vroeg ik mij af hoe het met hem gaat sinds hij in Qatar staat. Er was toen best veel commentaar op de verkoop, gezien de hitte en dat die mensen alleen Arabieren hadden en dus geen ervaring met Friezen. Ik kan helemaal niets vinden over hem en ben best benieuwd hoe het hem vergaat. Iemand een idee?

Kabayo

Re: Hoe gaat het met Epke 474 in Qatar? Iemand een idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 20:17

eshz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 20:39

Wat goed gevonden. Heb ze een berichtje gestuurd, maar gezien ze in 2023 voor het laatst iets gepost hebben ben ik benieuwd of ze antwoorden. Dank in ieder geval!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 20:51

Ik hoop dat de foto bewerkt is. :roll: Het is gewoon een soort Arabier met veel behang geworden.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 21:14

senna21 schreef:
Ik hoop dat de foto bewerkt is. :roll: Het is gewoon een soort Arabier met veel behang geworden.

Is zeker wel veel van bewerkt maar epke staat wel bekend om zijn luxe hoofd die hij ook doorgeeft. Ik vind het zelf prachtig :j Komt van beart dat koppie
Epke wordt dit jaar al 17
Afbeelding
Vader beart is ook heel luxe (zou dit jaar 26 worden, 2 jaar geleden overleden)
Dus zeker luxe ‘voor zijn tijd’
Afbeelding
Maar mensen blijven maar hameren op die ‘oude karrenpaarden’ en dan vooral op foto’s van 50 jaar geleden met Friezen zonder rug en vooral modder en modder vet. En dat is in mijn ogen niet barok, maar gewoon ongezond
Afbeelding
Feit is dat er gemoderniseerd en bruikbaarder gefokt wordt. Eigenlijk hetzelfde wat je ziet bij haflingers vind ik, die vind je ook niet zo snel meer zo zwaar. Eerder sportponys op hoge benen. Vind ik ook wel mooi

Al heeft dit niks met ts haar vraag te maken haha. Hoop dat je reactie krijgt ts! Ben zelf ook wel benieuwd

eshz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 22:08

Eens Kabayo, maar die Fb foto is wel heel erg bewerkt. Vreemde mond en bobbels ook. Neemt niet weg dat Epke zelf een onwijs mooi koppie heeft.