Omdat het vorige topic zo'n succes was en zo gezellig was, hebben jullie mij gemotiveerd om weer een volgtopic te starten

Voor wie het vorig jaar gemist heeft: [FA] JL minipaarden verwacht maar liefst 20 veulens in 2025 !!
In 2026 verwacht JL minipaarden weer 10 veulentjes
Waarvan 9 stamboek veulentjes (allemaal NMPRS, sommige ook ASPC en AMHR) en 1 appaloosa veulentje bij onze oude shetlandmerrie.
En om het nog leuker te maken... we gaan een kort, maar heftig veulenseizoen tegemoet
Alle 10 de veulentjes worden verwacht in april en mei
Onze hengsten Habbie (Habaldi vd Heesbeekhoeve) en Boy (Ryder's Boy de Fradiliaus) zijn beide eind 2025 verkocht. We kijken natuurlijk nog enorm uit naar de veulentjes van deze toppers! Maar ook juist van onze jonge hengst Shadowfax! Ik heb hoge verwachtingen van zijn veulentjes dus hopelijk kan hij het waar maken
Verwacht 28 maart 2026
Hier moeten we gelijk bij zeggen dat het vruchtje met scannen kleiner leek dan onze data
Er is een kleine kans dat het een cyclus later gepakt zou hebben (hoewel wij haar niet meer hengstig hebben zien staan).
Verwacht 6 april 2026
Stiekem de combinatie waar ik het meeste naar uit kijk
(puur omdat dit gewoon twee van mijn oogappels zijn...) maar dat mag je nooit hardop zeggen natuurlijk 

Verwacht 10 april 2026
Jupi heeft na haar 2025 veulen, mogen dienen als pleegmerrie. Dat heeft ze echt fantastisch gedaan, maar als we het van te voren hadden geweten dan hadden we haar niet opnieuw gedekt. Dus voorlopig zal dit wel haar laatste veulentje worden. Extra spannend.

Verwacht 10 april 2026
Hier heb ik geen foto's van. Maar hier is de oude, trouwe, pony van mijn man uitgerekend van onze fewspot hengst. Hopen op een mooi appaloosa veulentje
vorig jaar heeft Moontje verworpen dus we hopen dat het dit jaar goed mag gaan. Verwacht 26 april 2026

Verwacht 27 april 2026
Viev hebben wij drachtig gekocht in de zomer van 2025. Deze combi had ik zelf niet gemaakt maar de hengst vererft heel goed dus we zijn toch erg benieuwd.

Verwacht 5 mei 2026
Ook Obsession hebben wij van de zomer gekocht. Ze was toen net gedekt. We waren echt heel blij toen zij drachtig bleek te zijn. Een fantastische combinatie waar wij enorm naar uit kijken.

Verwacht 5 mei 2026
Ook op 5 mei is onze Flash uitgerekend. Ook een combi waar ik echt niet op kan wachten

Verwacht 15 mei 2026

Verwacht 22 mei 2026
hihi geintje