Ik ben opzoek naar meer informatie over mijn Spanjaard. In 2022 heb ik mijn eerste paard gekocht. Een Spanjaard. Na de aankoop bleek het paspoort vervalst te zijn en kon de dierenarts geen chip vinden. Ik heb verder geen röntgen foto laten maken om te checken of er een chip in zat want ik vond dat ik er niks aan had. De verwachte leeftijd is tussen 15-20 jaar. Het paspoort boekje was een oud PRE boekje. Ik heb vrij weinig informatie over hem. Het is een speld in een hooiberg maar ik hoop stiekem dat iemand toch iets weet. Ik zal hieronder wat informatie opschrijven wat in het oude paspoort staat.
In het oude paspoort staat het volgende in:
Name : graviet
Caballo
Geslacht: macho
Eduaro - Sevilla la spanja - 1900008678
16-11-2013
Esbarreglera
(Korte toelichting: Het was voor mij de eerste keer dat ik een paard aanschafte. Ik had een osteopaat in opleiding bij me met de bezichtiging. De koop moest snel gebeuren (zoals bij elke handelaar). Ze deden zich voor dat ze geen handelaren waren, ik wil verder niet op ingaan over de handelaar. Ik ben verliefd op het paard geworden, hierdoor zat ik op een roze wolk en ben hierin meegegaan. Ik ga liever niet in op reacties dat ik het anders had moeten aanpakken. Ik wil puur meer over mijn paard weten)