Gezocht eigenaar van Ida

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gelderfan

Gezocht eigenaar van Ida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 19:07

Wellicht een long shot maar ik ben op horse telex een volle zus van mijn overleden paard tegengekomen en zou graag met de ( oud) eigenaar in contact komen.
Ben benieuwd hoe ze er uit zag.....

Merrie 1990 Vos 1,62 m
KWPN 906985
keur
Vader Goudsmid
Moeder Edonia

Elisa2

Re: Gezocht eigenaar van Ida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 08:49

gelderfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-25 12:43

Elisa2 schreef:
Hier staat wel de fokker en die heeft haar in ieder geval tot 3.5 gehad. Wellicht is de fokker nog te achterhalen.

https://www.kwpn.nl/database?Paard=P-193529

Bedankt maar de fokker heb ik al meerdere malen in het verleden gecontacteerd zonder enig succes.
Daarom is mijn hoop gevestigd op de eigenaar maar toch bedankt voor het nakijken.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 12:47

gelderfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-25 13:50

Petpa schreef:
Via de volgende link krijg je de optie, indien je je registreert, om de eigenaar een e-mail te sturen.

https://sporthorse-data.com/pedigree/ida-100?mode=d

Dat is geweldig maar ben blijkbaar te dom.....ik heb me aangemeld maar kan geen ID van deze user vinden, wat je weer nodig hebt om een berichtje te sturen, kan hier iemand bij helpen?

Dedikley

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:54

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:32

Gezien het betreffende paard nu al 35 zou moeten zijn als zij nog leeft, acht ik de kans niet heel groot aanwezig, maar dat had je wellicht zelf ook al bedacht. Ben wel nieuwsgierig wat je beweeg reden is voor je zoektocht ? Indien de merrie nakomelingen heeft is dat ook een overweging om mee te nemen in je zoektocht :j

succes!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:17

hierop terugkomende, en aanvullende op de post van Elisa. Als je bij het kwpn kijkt bij nakomelingen van de merrie die jij zoekt kijkt, kan je constateren dat de vier nakomelingen allemaal door de zelfde fokker gefokt zijn. Wellicht kun je dus kijken of je met de betreffende fam. Peters in contact kunt komen. Gezien zij 4 nakomelingen uit deze merrie gefokt hebben, denk ik dat ze haar zeker langere poos in bezit gehad moeten hebben. Geen idee of dat de zelfde Fam. Peters is waardoor Alexandro P gefokt is..?

gelderfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:49

Flevolander schreef:
hierop terugkomende, en aanvullende op de post van Elisa. Als je bij het kwpn kijkt bij nakomelingen van de merrie die jij zoekt kijkt, kan je constateren dat de vier nakomelingen allemaal door de zelfde fokker gefokt zijn. Wellicht kun je dus kijken of je met de betreffende fam. Peters in contact kunt komen. Gezien zij 4 nakomelingen uit deze merrie gefokt hebben, denk ik dat ze haar zeker langere poos in bezit gehad moeten hebben. Geen idee of dat de zelfde Fam. Peters is waardoor Alexandro P gefokt is..?

Kijk....de kracht van bokt, ik heb hem/haar een berichtje gedaan, ontzettend bedankt voor de hulp.

Je vroeg wat mijn beweegredenen zijn?
Mijn paard is twee jaar geleden overleden, nadat we meer dan 30 jaar samen waren en ik heb het er nog steeds moeilijk mee. Hij was uniek, hij was een clown, maar ook de gekste knol die je kunt bedenken en ben gewoon nieuwsgierig of zijn zus ook zo was en of ze op elkaar lijken.
De kans dat ze nog leeft is wellicht niet groot maar ben al blij met wat informatie.
Ik heb gewoon het gevoel dat ik dit moet doen, sinds ik haar gevonden heb.
Wellicht stopt mijn zoektocht hier, maar niet geschoten is altijd mis....

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:11

Zie het niet als aanval hoor.. ik was puur nieuwsgierig.. en inderdaad.. ik ben benieuwd of er op deze manier wat moois uit voort komt!

Dedikley

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:36

Ik zou ook nieuwsgierig zijn na zo'n volle zus van zo'n geweldige levensgezel als die van jou. Nog steeds het gemis, en nog steeds zoeken naar dat ene paard, die volle zus.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:18

Flevolander schreef:

Dat zijn niet dezelfde mensen.