Sprookjes baby's in Zweden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Sprookjes baby's in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:39

Deze week was het weer eens tijd voor foto's van de baby's van dit jaar, want ik heb dit jaar echt veel te weinig foto's gemaakt. :=

Als eerste mijn vos meisje (oké vooruit ze is palomino getest, maar ze ziet er echt vos uit). :=

Ze is 20 mei geboren en ze is extra speciaal voor mij, omdat ze een dochter is van mijn eigen gefokte en goedgekeurde premie hengst Libenti's Milagro (beter bekend als Milo). Milo doet het op dit moment heel goed in de sport, van de winter liep hij op zijn eerste wedstrijd (NAF dressuur talent) 86% en behaalde een 4e plek. Daarna is hij 2x in het L1 gestart waarbij hij zijn eerste wedstrijd 70% liep en de tweede wedstrijd 74% met 23 punten los van nummer 2 (hij was afgevaardigd naar de regiokampioenschappen, maar omdat zijn amazone ook Z2 start mag ze geen L1 starten op de kampioenschappen). Vorig weekend liep hij zijn eerste DPC selectie en won deze met de aller hoogste score ooit van 4, 5 en 6 jarige, maar liefst 91,5%!

Dit vos meisje blijft dan dus ook zeker! Ook als opvolger van haar mama Carice. Ze is dus ook het zusje van gouden Bokt Spook van vorig jaar en bronzen bokt Dino van 2 jaar. <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En stiekem past Spookje hier ook even als haar broertje, nu dus 1 jaar
Afbeelding
Afbeelding

En trotse papa afgelopen weekend
Afbeelding

Ik had een naam, maar nu moet het met een andere letter beginnen. Dus kan weer opnieuw gaan bedenken. :+

En dan hebben we het witte cremello meisje. Ze is ook 20 mei geboren, 1 uur na het vosje. Ze heeft 4x heeeeel hoog wit en een grote witte bles, maar daar zie je niet zo veel meer van.

Haar papa is de Duitse hengst Dating AT en mams is mijn lieve merrie Char. <3
Ook dit meisje blijft zeker!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En als laatste onze enige man dit jaar, knappe Fitz! Of zijn hele naam Fitzroy. Hij is een bruine hengst geboren op 11 mei, zijn vader is de hengst First Lewis en mama is onze Elite merrie Elbria (een Uphill x Ferro). Ze komt uit dezelfde moeder als de KWPN hengst Kyton, wat haar dus een half zusje maakt. <3

Fitzy zou eigenlijk verkocht worden, omdat hij onze enige hengst is dit jaar. Maar ik acht de kans wel aanwezig dat ook hij blijft. :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Sprookjes baby's in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:43

Wat een supergave foto's! Die locaties zijn geweldig! :+:
Is dat bij jou in de buurt in Zweden??

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:48

Die eerste foto! Potverdorie wat een Lucky shot! Hele mooie veulens TS!

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:56

Die blik van Spook op die eerste foto, hotdamn!!! Wat een spetter zeg. <3

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:55

Wauw, wat een mooie foto's!

Fleuribelle

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:00

Prachtige foto’s van super knappe baby’s.

Tabbladen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:59

Jeetje wat een schitterende veulens! En die locatie ook. Dat levert mooie plaatjes op

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:05

Wow idd hele gave locatie! Een paar van die foto’s hadden zo op de basisschool van die grote a4 foto verjaardagskaarten kunnen zijn, welke je er dan eentje van mocht uitzoeken als je langs alle leraren ging met lekkers. De leraren schreven er dan wat leuks op. Ik heb heel wat van die kaarten met natuurlijk.. een paard er op staan.

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 2 min geleden

Dit is toch alleen maar genieten <3