Stal_Fiore schreef:Jurdywonan, hoe gingen je proeven? Hopelijk nog buiten de buien om kunnen rijden. Ik moest vandaag m’n proeven in de regen helaas.
Harmany, ja dat zou zeker leuk zijn. Beterschap zo na je operatie.
Susan, oh wat leuk! Dan zullen we hem vast wel gezien hebben. Leuk als jullie volgend jaar mee doen.
Gisteren heeft m’n bijrijder in de L1 mee gedaan. Eerste proef ging lekker; een tweede plaats met 190,5 punt.
In de 2e proef een storing omdat ze schrok van wandelaars langs het pad achter de bak.
In de avond reed ik mee in de working equitation clinic. Noalie is daar altijd zo braaf in. Super tof. Ik overweeg toch maar om eens WE te starten.
Vandaag begon m’n bijrijder met de crossclinic. Super fijne les. Noalie sprong zo lekker!
En in de middag deed ik mee aan de Stamboekklasse B dressuur. Door uitvallers had ik maar 10 min kunnen losrijden en regende het ook nog flink. Daarbij was Noalie wel wat leeg, dus we misten echt veel impuls.
Toch nog 190 en 187,5 punt gereden. Dik tevreden dus.
Morgen nog m’n bijrijder 2 proeven en dan zit het er helaas alweer op.
Ja ging heel fijn! 1e en 2e geworden en 4 winstpunten gereden dus mag absoluut niet klagen!
Ook droog gehouden vrijdag dus echt top. Zaterdag heb ik zelf ook geen last van de regen gehad, maar het kwam daarvoor en erna echt met bakken uit de lucht soms. Echt banketstaaf voor de mensen die in de regen hebben moeten rijden.