Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:En kijk of er papier bij zit. Lijkt niet belangrijk, maar zonder papier is het geen paint. En er is vaak een reden waarom er dan geen papieren bij zitten.
milaluiks schreef:bedankt voor de antwoorden!
We waren niet op zoek naar een paint maar deze kwam voorbij en van karakter is ze perfect. Ze is Engels opgeleerd dus heeft geen western ervaring wat al een voordeel is dan. Ik ben helemaal niet van plan om hoog dressuur of springen te rijden. Gewoon wat recreatief. Ik vind het zelf echt super leuk om buitenritjes te maken en dacht daarmee dat het misschien wel een match is.
Ze is panel 6 negatief getest dus dat is goed dan? Ik ken daar zelf niks van al die panel dingen haha.
Als we haar kopen word ze sowiso nog gekeurd, maar moet ze dan ook best terug getest worden op panel?
DubbelFun schreef:superpony schreef:En kijk of er papier bij zit. Lijkt niet belangrijk, maar zonder papier is het geen paint. En er is vaak een reden waarom er dan geen papieren bij zitten.
Er is vaak een medische reden dat er geen papier bij zit, dus vandaar dat de 6-paneltest belangrijk is... of is het 7 tegenwoordig ??
Als je nooit APHA-wedstrijden wilt starten is een papier minder belangrijk en kan flink in de prijs schelen, maar als je bij een merrie ooit eens een veulen uit wilt fokken krijg je die alleen mét ouderpapieren geregistreerd.