Allemaal kinders van de gelderse hengst Matiz, die helaas verkocht is naar Italië
Daisy heeft het seizoen afgetrapt met een prachtig merrieveulen

Vajenne WFTM
Roepnaam : Fay

Geboren op 23 april om 01:00u in de nacht , bevalling volgens het boekje!
Toen bedacht Odessa op 23 april dat het in de avond ook wel tijd was voor een veulen. Het was voor haar de eerste keer , dus ik vond het wel even spannend. Helemaal omdat Odessa nogal haar voorkeur kan hebben qua mensen eromheen en mocht er hulp nodig zijn,wat dan.
Nou, die hulp was nodig, het veulen zat muur en muurvast

Odessa is vooral nog erg beschermend, maar dat is haar goed recht natuurlijk. Inmiddels wordt het al een stuk beter dus lekker de weide op vandaag

Vinosso WFTM
Roepnaam :Vino

Verder doet de merrie het echt perfect als first time mom, ik denk dat ze haar roeping heeft gevonden

Phoebe was inmiddels ook aardig onrustig dus die nacht op stal weer gebivakkeerd , na 03:00u was ze ineens erg rustig tot het eind aan toe. Om 06:00u de camera gekeken, naar de wc gegaan en toen lag er ineens een veulen achter

Gelukkig alles goed gegaan, en ook nu weer een prachtig hengstveulen, perfect getekend

Ik ben qua naam er nog helemaal niet over uit, dus mochten jullie ook nog suggesties hebben ? Deze knapperd verdient namelijk een net zo knappe naam en van mijn lijstje vond ik er geen 1 echt goed passen

Safe to say dat ons veulenseizoen onwijs goed van start is gegaan, 3 op de wereld, nog 4 te gaan een dezer dagen