Hier wat veulen fotos

paar fotos nu ze 2,5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:Op die eerste foto heeft het dier witte benen, is dat wel dezelfde?
Hoofd is niet zichtbaar dus daar kan ik het niet aan zien...
Palomino is het in ieder geval niet. Voor dun zie ik ook geen aanwijzingen.
Ik denk stekelharig vos met flaxen en splash vanwege het witte hoofd. Evt een laat doorkleurende vosroan.
Splash valt onder de witgenen en wordt door sommige stamboeken dus onder bont of pinto gerekend. In die zin is de kwalificatie solid pinto (ik neem aan dat je 'solid' bedoelt met 'soller') niet zo gek.
Ibbel schreef:Op die eerste foto heeft het dier witte benen, is dat wel dezelfde?
Hoofd is niet zichtbaar dus daar kan ik het niet aan zien...
Palomino is het in ieder geval niet. Voor dun zie ik ook geen aanwijzingen.
Ik denk stekelharig vos met flaxen en splash vanwege het witte hoofd. Evt een laat doorkleurende vosroan.
Splash valt onder de witgenen en wordt door sommige stamboeken dus onder bont of pinto gerekend. In die zin is de kwalificatie solid pinto (ik neem aan dat je 'solid' bedoelt met 'soller') niet zo gek.
EmmaVZ schreef:De hoofdaftekening kan ook net zo goed frame overo zijn, zeker met het blauwe oog, groot wit hoofd, maar de afwezigheid van beenaftekeningen. Maar zoals altijd, als je het zeker wil weten zal je moeten testen. Zijn de ouders bekend?