Barb schreef:Kan jouw vriendin die wel lid is maar geen eigenaar van het paard het sportpredicaat aanvragen? Dat vind ik bijzonder.
Ik heb nog nooit coupons ingeleverd, volgens mij kunnen ze gewoon contact opnemen met het KNHS. Maar aangezien er heel wat mensen opgestapt zijn bij het KFPS weten ze misschien wel niet hoe dat moet.
Geen idee waarom dat bijzonder is... Stel je weet van een paard (nakomeling) dat deze sport is, wat goed is voor jouw merrie omdat deze in aanmerking komt voor prestatie en de eigenaar wil geen sportpredikaat aanvragen of je krijgt er geen contact mee, dan kan je dat lekker makkelijk zelf doen.
Kabayo schreef:Elke gek? Moet je toevallig wel de juiste datum hebben, de juiste jury van die datum én het persoonsnummer van die jury. Inclusief de handtekening van deze jury. Ik zou het knap vinden als je dat allemaal juist uit je duim kan zuigen. Coupon volstaat hoor, dat is een officieel document.
Snap niet waarom je niet gewoon belt? Heb je je antwoord toch ook? Er zullen vast (geen) bokkers zijn die van 5 jaar terug een kfps sport predikaat gaan aanvragen voor iemand anders
Mijn vorige bericht kan ik niet aanpassen helaas. Maar ik had volgens mij ook coupons moeten inleveren. Maar ik weet het niet zeker. Ik ben gewoon met alles naar het kantoor gegaan
Ik kan me indenken dat je uit kostenbesparing niet om de coupons gaat vragen, want wat je noemt moet je allemaal wel even gaan checken. Zowel KNHS als KFPS hebben daar vast niet echt de mankracht voor.
Wat betreft het bellen, dan moet ik eerst een vrije dag nemen vrees ik. Dus ik dacht, in mijn vrije tijd vraag ik het Bokt
Meestal komt daar wel wat nuttigs uit, en zie hier de reacties
Sanet schreef:Z1+5 is niet genoeg, ik heb echt de coupons moeten inleveren van de winstpunten (aanvraag in 2022 en 2024). Ze willen namelijk dat je 5x minimaal 60% gehaald hebt. Waarom is mij een raadsel want ik zou zeggen dat als je 1x 65% en 1x 70% gehaald hebt (en dus bij wijze van in 1 wedstrijd met 2 proeven 5 winstpunten binnen gehaald hebt) veel knapper is, maar oké, dat zijn de regels.
Verder moet je het aanvraagformulier invullen (hier:
https://kfps.nl/aanvraagformulier-sportpredicaat-2/, maar ik zie dat de oude ook nog bestaat met een uitprintbaar formulier:
https://kfps.nl/app/uploads/2023/10/Aan ... dicaat.pdf) en je moet het stamboekpapier (dat gelamineerde a4-tje) inleveren, want daar krijg je een nieuwe versie van met het sportpredicaat erop vermeld.
Je krijgt dan de coupons weer terug, een nieuw stamboekpapier en een extra gelamineerd sportpredicaat a4-tje.
Consistency is key denk ik met die 5x60%
Mooi dat er een nieuw online aanvraagformulier is, daar zullen we vast uit komen.
Stamboekpapier heb ik al in huis, dus dat wordt een eitje. Betreffende vriendin is niet fit, dus vanavond zit het er ff niet in
Maar komt goed, al zal het vast niet meer op tijd lukken.
Ach, het idee is dat het straks lukt