Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalTW schreef:Jokonootje, volgens de KWPN database geeft hij korte halzen en geen extra voorbeentechniek.
hoogendroog schreef:Tja, de hengstenhouder heeft altijd een passende hengst en een passend antwoord .....
Cioccolato schreef:hoogendroog schreef:Tja, de hengstenhouder heeft altijd een passende hengst en een passend antwoord .....
Ja. Ze weten hoe hun hengsten fokken dus waardevolle informatie met de rest van de verkregen informatie.
Cioccolato schreef:ZDat is niet mijn ervaring. Ik zoek ook wel eens bepaalde eisen, harde eisen. Zoals vergrotend en krijg daarop wel eerlijke keuzes. En ook als ik er 1 voorstel een 'nee dat zou ik niet doen want...'
Dus misschien geen gemiddelde vragen maar een goede.
En niet 1. Maar wat meer. Informatie vergaren. Niet alleen van hengsten houders. Dat hou je hier naast bokt. Naast je real life kennisen. Maar de info van een hh is erg waardevol om erbij te hebben.
Keystud schreef:Wist je dat er een volle broer van Drummer TN is? Don't touch Hero, zijn nafok valt op bij de jonge paarden in Belgie. Misschien interessant om de producten van hem eens te bekijken, als je keuze op Drummer TN valt...
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... -tiji-hero