Hij heeft de 1e premie en is reserve kampioen geworden.
we gaan nu 14 Augustus naar de Nationale keuring

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pillow schreef:Knapperd hoor. Ik ben benieuwd naar de afstamming.
Iris82 schreef:Zoooooo, donkere valk zeg! Zag dat de eigenaar van de vader ook al had gereageerd in je topic. Die zal ook wel apetrots zijn.
Voel je vrij om nog af en toe een foto te plaatsen. Leuk om te zien hoe ie opgroeit!
Stalcs schreef:moeder kwpn Tuschinski x Krack C x Wellington x kalinja (ster) x lollipop (ster) x toriose (ster).
Suzanne F. schreef:Stalcs schreef:moeder kwpn Tuschinski x Krack C x Wellington x kalinja (ster) x lollipop (ster) x toriose (ster).
Dit deel klopt niet. Je noemt altijd de vader, dan de vader van de moeder en dan de vader van moeders moeder. Nu noem je de vader en moeder en oma van Tuschinski op.
Maar ik neem aan dat de moeder dus een Tuschinski x Wellington is.
Stalcs schreef:pillow schreef:Knapperd hoor. Ik ben benieuwd naar de afstamming.
Afstamming :
Vader White Dream GF ras zuivere Duits gefokte Oldenburg Mascarpone x Weissgold gf x win the gold. hengst uit bewezen Duitse bloedlijnen (Holsteiner en Trakhener) en staat bekend om zijn fijne nuchtere karakter.
Zijn afstamming zorgt voor allround sportgenen en kwaliteit
moeder kwpn Tuschinski x Wellington x Krack C kalinja (ster) x lollipop (ster) x toriose (ster).
Voor vragen stuur mij gerust een bericht.