Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joey2010 schreef:Ik weet zeker dat hij dekhengst is geweest van de eaglesranch.
Ik weet niet precies welke jaargangen maar het zal ergens rond 2007/ 2008 zijn geweest.
Ik heb wel nog n folder liggen waar hij op staat. Daar kan ik eventueel n foto van maken voor je
joey2010 schreef:Ik weet zeker dat hij dekhengst is geweest van de eaglesranch.
Ik weet niet precies welke jaargangen maar het zal ergens rond 2007/ 2008 zijn geweest.
Ik heb wel nog n folder liggen waar hij op staat. Daar kan ik eventueel n foto van maken voor je
racinggirl schreef:joey2010 schreef:Ik weet zeker dat hij dekhengst is geweest van de eaglesranch.
Ja heel graag.
Mac schreef:Eigen foto's niet gevonden; wel een Facebook search aan gewaagd met foto van Gera Hoving en een foto die ik niet ken; ik denk waar hij na de Eagles Ranch heeft gestaan
[ [url=m/Sk4xao.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q9yX3K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: Chrizta, DDDara, IASCrawler, janneke584, JoyenUnory, Laylah2002, Luna2006, MissMarije, Nicky1963, SentiBot, SharonIndezz, Ubermetrics, Zebrastreep en 8 bezoekers