Voor degene die Ukkie niet kennen in het kort : Ukkie is ons zeer prematuur geboren veulen dat het ondanks het prematuur zijn en een zeer zware longontsteking erna gelukkig gehaald heeft

Uk doet het onwijs goed, is niet meer benauwd en zelfs met dit wisselvallige (rot)weer is ze niet verkouden en lijkt ze nergens meer last van te hebben, behalve aanhoudende diarree. We zijn bezig met haar darmflora herstellen, deze heeft een flinke klap gehad van alle medicatie die ze heeft gehad, geduld is een schone zaak, aldus de dierenarts (Ze krijgt dus ondersteunende supplementen hiervoor, het wordt al langzaam beter, maar de ene dag is het weer dunner dan de andere dag)
Ze staat samen met haar 5 gelderse vriendjes in de wei, echt heerlijk om de hele club samen te mogen zien elke dag. Ik ben een dankbaar mens

Het is bijna onmogelijk om mooie foto's te maken zelf van haar , ze komt altijd direct knuffelen en troetelen en achtervolgt me overal, maar ik zal binnenkort de bijrijdsters eens lief aankijken of ze nog eens een veulenshoot willen doen nu al het jonge grut er is. Jullie zullen het dus moeten doen met mijn huis-tuin en keuken foto's van een doorsnee ochtendje op de weide

Ukkieeeee

Haar dikke vriendje Winston

Nog zo'n portret die elke keer in je lens kruipt

Ulynn doet steeds een strike a pose wanneer ze me ziet aankomen met de mobiel

Over strike a poses gesproken

Ureka met haar 3 kruintjes op het voorhoofd.... heb dat nog niet eerder gehad, als je het googled voorspelt het niet veel goeds

En onze goedzak Uwe Hoogheid

Nouja en Ukkie poging tot iets anders dan portret

En het baasje even uitlachen want het lukt niet

Hopelijk hebben jullie weer genoten van ons gelders geweld