Powerbank:

Uit mijn merrie Raunzel Dodona MVN (gefokt door Janderegelaa (Mark) op bokt.

(ik ben echt waardeloos in foto's maken

Zoals haar naam al aangeeft komt zij uit de wereldberoemde Dodona lijn. Haar overgrootmoeder Fatinels Elite Preferent Prestatie Sport is de volle zus van Rubinstein I. Grootmoeder Florida Dodona Elite Sport v. Ultimo is ook de moeder van de recent NRPS goedgekeurde hengst Ceasar Dodona. Halfbroer Parfait is het eerste veulen van moeder Lilith Dodona MVN voorlopig Keur v. Trafalgar. Na 3 wordt zij nu in de sport naar het Elite certificaat gereden door Renee Schefczyk. De directe moederlijn heeft maar liefst 8 Olympische gouden medailles. Deze lijn is direct verwant aan Amon, Ahlerich en Rembrandt en natuurlijk Royal Angelo I & II! De Dodona stam is de stam van wijlen Herbert de Baey en wordt beschouwd als één van de beste ter wereld!
Rapunzel is geen spectaculaire beweger, maar heel functioneel met een goed achterbeen gebruik. Ze gaat 25 juni voor de KWPN keuring. Al denk ik dat zij meer tot haar recht zal komen in de sport, maar dat gaan we meemaken.
Voor mij maakt het niet uit wat eruit komt. Hengstveulen bont of niet bont staat al een optie op, bont merrieveulen blijft. Effen merrieveulen is voor de verkoop al moet dat uit deze lijn ook wel lukken. Maar bont heeft wel de voorkeur en als dat niet lukt zal ik er zeker van balen

Voor nu is ze drachtig gescand. Dus kunnen we wachten. Volgende week scannen voor hartslag! Wie duimt er met ons mee?