Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Waarom zou je er mee willen fokken? Is het papier dermate goed? Wil je er aan verdienen?
Handel van pony's en paarden die braaf ohz lopen blijft altijd. Maar van jong spul, veulens, niet ohz kakt wel een beetje in.
Kabayo schreef:Even voor mijn visie
"Er niet aan verdienen"
Bedoelen jullie daarmee dat je (bijna) nooit de dierenarts kosten en sperma eruit kan halen? Of reken je dan ook stro,hooi,voer, stalling, registratiekosten, keuringen, hoefsmid en dierenarts van al die 11 maanden dracht en 6 maanden aan de voet mee?
Zoals sperma en dierenartskosten krijg ik er altijd wel makkelijk uit. De rest weet ik eigenlijk niet eens. Dan zou ik alles eens op moeten schrijven. Wel interessant om over na te denken
Elisa2 schreef:Zit ook een verschil in of het echte sportpony,s zijn of niet. FEI potentie verkoopt ook wel.
Elisa2 schreef:Ja uiteraard volgens de advertentie haha. Ik bedoel zoals Quir ook zegt dat de echt goede en talentvolle sportpony,s vaak wel verkopen ook als veulen. Maar is een ander koop publiek.
Ik denk als je een veulen goed kan verkopen dat er wel winst uit te halen is. Maar bij een 3/4 jarige wordt dat een ander verhaal.