Merrie is Z1 dressuur, heeft een keer in het L gesprongen (toen kwam corona en ben ik gestopt met springen) en er in de B mee rondgecrosst. Ik vind het daarom wel een allround paard zeker ook omdat ze alles leuk vind om te doen. Na een aantal jaar gemodderd te hebben met blessures is ze nu afgekeurd voor zowel sport- als recreatiepaard. Aangezien ik zo gek met haar ben, haar knappe uiterlijk maar ook haar fantastische karakter ben ik aan het denken om een veulentje met haar te fokken. Mits de blessure geen erfelijk iets is maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
Het negatieve punt van haar vind ik dat ondanks dat ze heel soepel en makkelijk beweegt ik haar minder makkelijk in haar lijf. Daarnaast heeft ze echt ontzettende platvoeten.
Ik hoop dat deze standfoto goed genoeg is. Ik kan wel nieuwe foto's maken maar ze is op z'n zachtst gezegd niet erg in sportconditie.

Het lukt me niet om filmpjes te uploaden. Zodra dat gelukt is zal ik die bijvoegen.
De arts waar ze onder behandeling is stelde Merlot VDL voor. Ik vind die zelf heel gaaf maar om niet blind te staren ben ik benieuwd wat jullie zouden doen.