vooral het springen doet hij graag en goed ! jammer is dat zijn hals veelste kort is hij heeft bijna een hals van een fjort! zijn er meer afstammelingen die dat hebben? of heeft hij t van zijn moeder? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vooral het springen doet hij graag en goed ! jammer is dat zijn hals veelste kort is hij heeft bijna een hals van een fjort! zijn er meer afstammelingen die dat hebben? of heeft hij t van zijn moeder? 

Excuseme schreef:Voor mijn gevoel Ruchet doe je Concorde iets tekort met je bijdrage, het is wel degelijk een hengst die een meer dan behoorlijke staat van dienst als ververver heeft. kijk maar eens in de uitslagen van WK jonge springpaarden en tel de Concordes, dat zijn er best veel.
Overigens vertelde mij een doorgewinterde fokker ooit dat niet alle Concordes het "hart" hadden om te springen. Klapten ze er een keer flink in, dan had je weer veel tijd nodig om het vertrouwen te herwinnen. Herkent iemand dat laatste?

), genaamd Pino K.
Overigens een super lief paard waar je heerlijk rustig op kon rijden. Fijne galop, wel erg groot en wat traag, maar zat ontzettend lekker. Ik had hem graag willen kopen, maar hij was net voor mijn neus weggekaapt
Excuseme schreef:Overigens vertelde mij een doorgewinterde fokker ooit dat niet alle Concordes het "hart" hadden om te springen. Klapten ze er een keer flink in, dan had je weer veel tijd nodig om het vertrouwen te herwinnen. Herkent iemand dat laatste?