Hoe pak je dat precies aan?wanneer haal je de hengst uit de opfok,en waar kan je hem bv klaar laten maken voor zoiets(in noorden van het land),en enig idee van de kosten voor het klaar maken?
En wanneer zijn de '1e' rondes ongeveer,en wat doen ze in de 1e rondes en hoeveel kost dat?
En wanneer heeft het zin om je kwpn hengst daar voor op te geven,valentino word nu bijna 2 en heeft wel eens iets stijler hoefje,waar hij extra aan bekapt word,dus misschien tegen die tijd niet meer zichtbaar.
Ik ben er zondag geweest,en hij zag er prima uit,wel lekker dik in het haar en onder de modder natuurlijk,maar zag er verder prima uit,hij word denk ik wel errug groot,zou me niks verbazen als ie over de 1.70 gaat raken,om te zien is het dus nu nog wel een slungel,is dat veel nadeel of kijken ze daar wel doorheen?
Ik had ook begrepen dat doruto's laat rijp zijn,misschien daar mee te maken,moeders is 1.67 en vader geloof ik 1.70.
Het is dus een flemmingh x doruto x eros x wachtmeester,m=ster,mm=keur/pref/hengstenmoeder,mmm=kroon,mmmm=kroon.
Nou ben benieuwd,hoor het graag.
En ik weet dat het praktisch onmogelijk is om een hengst goedgekeurd te krijgen hoor.

groetjes nathalie