Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rien10 schreef:Tof hoor, je eigen paard.
Advies vragen heeft niets met de leeftijd van het paard te maken. Je kan altijd met ze in gesprek gaan, ongeacht de leeftijd van je paard.
Op je profiel lees ik ook dat je weinig ervaring hebt, nooit echt les hebt gehad. Heb je begeleiding bij het zadelmak maken van je paard?
ponyonly schreef:rien10 schreef:Tof hoor, je eigen paard.
Advies vragen heeft niets met de leeftijd van het paard te maken. Je kan altijd met ze in gesprek gaan, ongeacht de leeftijd van je paard.
Op je profiel lees ik ook dat je weinig ervaring hebt, nooit echt les hebt gehad. Heb je begeleiding bij het zadelmak maken van je paard?
Heb mijn profiel al paar jaar niet aan gepast klopt ni veel meer van
Tinka schreef:Ern Tennessee walker is een gangenpaard, weet niet of jouw paard ook gangenaanleg heeft. Je kan kijken bij de Facebook pagina van connecting gates, en op de website. Daar staat heel veel info over gangenpaarden. Er zijn ook regelmatig gratis dingen zoals webinars.
ponyonly schreef:Tinka schreef:Ern Tennessee walker is een gangenpaard, weet niet of jouw paard ook gangenaanleg heeft. Je kan kijken bij de Facebook pagina van connecting gates, en op de website. Daar staat heel veel info over gangenpaarden. Er zijn ook regelmatig gratis dingen zoals webinars.
Ze heeft (nog) niet de extra gang laten zien
Mrs_Midnight schreef:Groeischijven groeien bij elke paard in dezelfde periode dicht. Daar zijn hele mooie overzichtjes voor te vinden op zowel facebook als internet.
Een gangenpaard beleren gaat hetzelfde als welk ander paard dan ook, echter, let goed op mentale volwassenheid ook.
Ik zou zeker advies vragen bij de Mill Ranch als je daar werkt, eerst moet het paard op eigen benen leren lopen en dat werkt in principe voor elk paard hetzelfde. Hoe lang ze erover doen is wel heel erg verschillend per paard! Begin vooral niet te vroeg, en ga niet te snel is mijn advies.
Connecting gaits is het die Tinka bedoeld, en zeker kan Temba je hierin ook advies geven.