In 2017 was mijn palomino merrie in mei uitgerekend. Helaas beviel ze van een waterhoofd veulen. Lady is toen pleegmoeder geworden van een Friese hengst, Dirk. Dirk is zilveren hengstveulen van bokt geworden. Helaas is Lady na 2 dagen overleden aan een scheur in de baarmoeder.
Haar verhaal:
https://www.bitmagazine.nl/het-afscheid ... tly/86494/
En haar volgtopic destijds :
[KS-MK] Mijn kindje krijgt een kindje!
Toen probeerde wij met Abby een veulen te fokken met de gewonnen dekking van Lady. Ze was in 1 keer drachtig. Helaas heeft ze na 60 dagen haar vruchtje verloren.
Haar volgtopic
[KS-MK] Gunnen ze ons nu het geluk? Paard x Pony
Voor 2019 hadden wij Abby en Zilver drachtig. Helaas is Abby in december overleden aan koliek. Ook haar 7 maand oude ongeboren veulen heeft het leven helaas gegeven... Zilver heeft wel een prachtig merrieveulen gekregen , Laventhe.
Topic
[KS-MK] Speciaal zwart goud verwacht!
In 2020 hebben we een mooi hengstveulen van Just Wimphof gekregen van Fayola , de dochter van Abby. Jethro go Lightly. Hier heb ik geen topic van.
In 2021 is Zilver weer moeder geworden. Dit keer van een hengst, genaamd Silvester! Deze knappe man is van Omer 493

Topic
[KS-MK] Zilver word voor de tweede keer mama!
In 2022 verwachtten wij 2 veulens. Van Zilver en van Fayola. Zilver heeft een prachtig barock pinto merrie veulen gekregen, genaamd Minthe! Minthe is zilveren boktveulen geworden tijdens de verkiezingen en nogsteeds in mijn bezit. Fayola is een maand later moeder geworden van een zwart hengstveulen Maylandro! Helaas is Maylandro geen jaar oud geworden door een gebroken heupkop

Topic
[KS-MK] Vlekjes en geen vlekjes in de maak
In april 2023 mocht Zilver moeder worden van hengstveulen Yke. Yke was al verkocht vóór de inseminatie. Dit was een ontzettend mooi en leuk avontuur samen met de nieuwe eigenaar.
Topic
[KS-MK] Zilver werkt aan haar volgende parel!
En nu zijn we dan hier! Met haar knappe zoon nog aan de voet is ze vandaag drachtig gescand van Alger! Ik heb voor Alger gekozen voornamelijk om zijn lage inteelt en verwantschap. Ik vind dit erg belangrijk. Tevens is het een paard wat in de sport enorm goed presteerd. Hij kanteld het bekken gemakkelijk en beweegt met heel veel schwung. Tevens is hij goed gebouwd en geeft hij hele luxe veulentjes!
Zilver fan 'sweltjes state'
Pier 448 x Wikke 404
Stb Sport AAA (KFPS)
1e premie Sport IBOP (Barock Pinto)
165 cm

Alger 522
Haike 482 x Wylster 463
1.70

Samen met haar dochter Laventhe

Samen met haar zoon Silvester

Samen met haar dochter Minthe

En samen met haar zoon Yke