Ik wil jullie ook mijn inmiddels bijna 6 maand oude merrie veulen laten zien.
True Colors is geboren om middennacht op 5 februari dit jaar.
binnen een poep en een zucht kwam ze te wereld en waren we allemaal heel blij dat het een knap merrie veulentje was.
Om de kleur waren wij ook heel erg benieuwd

Klik hier
Haar vader is de cremmelo hengst MC Jonnas en haar moeder is Zhanna B een Kennedy x Pygmalion.
Het was natuurlijk nog maar begin februari en nog behoorlijk koud en nat, maar toch elke keer even naar buiten om de beentjes te kunnen strekken met mama.

Klik hier
Ze ging en gaat nog steeds het liefst in een grote berg hooi liggen.

Soms stopte Zhanna haar dan toe en gooide hooi over haar heen.

Klik hier
In maart kregen we nog een klein staartje van sneeuw mee en mocht ze dat gaan ontdekken.

De sneeuw was ook zo weer verdwenen als sneeuw voor de zon.
Hier werd het al een een heel ander veulen en kreeg ze steeds lichtere manen.

Ik heb gemerkt dat ik daarna minder foto's heb gemaakt van Co

Haar moeder gaf zoveel melk dat ze continu aan de (hoe omschrijf je zoiets netjes)

Dat ze er vaak niet mooi uitzag, haar staart en billen waren echt vies en na zoveel wassen en schoonmaken vond ze het ook niet meer leuk.
Daarna kwam ze in een kleuren dilemma terecht

Maar ze zeggen toch wel vaker lelijk in de luiers is knap in de sluiers, dat lelijke eendje word nu een hele knappe meid

True Colors kreeg van donkere manen echt rossige, bijna oranje manen
Inmiddels staan ze met de groep lekker op de weide en heeft ze een vriendinnetje erbij en kliert ze lekker met haar "broertje"

Klik hier
Met Siem

Little Co

Vandaag de dag

Mijn wens en doel is eigenlijk om haar uiteindelijk zelf weer onder het zadel te gaan rijden.

en natuurlijk ben ik heel benieuwd hoe deze kleuren toverbal er straks onder de veulenpakkie uitziet.
Haar manen zijn nu licht maar krijgen wel weer een donkere aanzet en de valk kleur komt nu echt weer terug.
Bedankt voor het kijken