Xnainie schreef:Schilt dat we dit jaar al een veulen hebben gekregen dit jaar, gelukkig helemaal gezond maar die is puur voor eigen gebruik en niet voor de verkoop dus ik weet wat de kosten zijn.
Een reëele prijs is natuurlijk voor iedereen wat anders. Tegenwoordig vind je ook doodgewone recreatieve paarden die voor €8500,- op de markt worden aangeboden en sommige zijn al best op leeftijd, ook die worden gewoon verkocht. Het is natuurlijk net ook wat er een gek voor wilt geven. Ik hoef er natuurlijk geen €15.000 voor te hebben. Maar waar je een leuk extraatje voor verdient is altijd leuk.
Waarom ik voor vaderland heb gekozen? Dit staat nog niet vast. Toen we voor onze spring merrie bezig waren hadden we haar ook alvast na laten kijken en met zijn advies zei die dat vaderland of een andere waarvan ik de naam zo even niet meer weet erg interessant kan zijn voor de merrie.
Ik heb ook naar de Jackson lijn gekeken de en daar zie ik al wat veulens/paarden van +6 maanden a 1,5 jaar tussen zitten waar al €8.000 a €10.000 voor gevraagd worden, en dat is natuurlijk ook stukje geluk hebben. Maar ervan uit gaan dat je dat hebt want anders ga je de overweging toch niet nemen als je denkt dat het een zogenaamde boerenkool
En elite predikaat zit al heel lang bij het paard dus aanvragen is niet meer nodig
Nu wel, maar toen ik het postte stond ze nog op voorlopig keur. Maar top!