Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:Tweede foto stond er nog niet toen ik reageerde, en de ruggengraat (en dus evt aalstreep) is niet zichtbaar op de eerste foto.
Geen dunskin maar vermoedelijk idd gewoon valk. Voor een smokey is-ie wel heel licht op z'n lijf...
Evamarie schreef:Fijn voor je dat je gezondheid het nu al toe laat weer een paard te nemen. Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je pensioenpaard is die inmiddels weer terug? Die heb je net een maand geleden weg gedaan toch vanwege je gezondheid?
Evamarie schreef:Fijn voor je dat je gezondheid het nu al toe laat weer een paard te nemen. Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je pensioenpaard is die inmiddels weer terug? Die heb je net een maand geleden weg gedaan toch vanwege je gezondheid?
maralyn schreef:Wat een knapperd!!
Ik hou sowieso van klein, dus deze is extra leuk.
Ik denk een verdunning kleurtje.
Weet niet zo goed welke, want ben er niet in thuis.
Echt een valk lijkt mij het niet.
Dreamboy schreef:Evamarie schreef:Fijn voor je dat je gezondheid het nu al toe laat weer een paard te nemen. Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je pensioenpaard is die inmiddels weer terug? Die heb je net een maand geleden weg gedaan toch vanwege je gezondheid?
Misschien moet je eerst even goed lezen voor je oordeelt. Mijn paard is inderdaad naar een paardenrusthuis onder andere vanwege mijn gezondheid, maar vooral omdat hijzelf te weinig ruimte had hier om genoeg te kunnen bewegen i.v.m zijn atrose en liche ataxie. Doordat ik hem niet genoeg beweging kon geven ging hij hard achteruit. Ik had echter al een shetlander lopen en die wil ik niet alleen laten staan. Dus is er een shetlander bij gekomen. Daar hoef ik namelijk niets actiefs mee te doen en die hebben genoeg ruimte hier. Bovendien is dat toch echt heel wat minder werk dan een groot paard. Overigens is hij gewoon nog in mijn eigendom en ga ik hem elke week trouw bezoeken. Hoewel ik jou helemaal geen verantwoording schuldig begrijp ik dat je me een trap na wilt geven n.a.v. mijn opmerking in het paard zoekt baas topic. Ik hoop dat je nu lekker kunt slapen en verder kunt met je sneue leventje.
Evamarie schreef:Een misvatting is dat je shetlanders zomaar kunt laten staan. Die hebben juist beweging nodig.
Kan het niet zijn dat de kleur gewoon zo blijft?