Gelijk de hele familie maar op de foto
In mijn profiel staat precies wie, hoe en wat familie van elkaar is...Eerde de (als het goed is) eerste die bevallen moet.... Uitgerekend op 14 maart! Mendalina V (v. Havel) en drachtig van de geweldige hengst Olivi!
De eerste in haar stal:
En naar buiten waar ze gelijk hinnikte. Soms gedraagd ze zich echt als een hengst! Op concour is wel eens gevraagd welke hengst dit was
Ze kan echt tekeer gaan.Samen met de fokker, die helemaal NIET op de foto wilde
Passen we nog door de gang?
Tuurlijk
De volgende! Mijn Tossie (v. Jazz)
Uitgerekend op 18 maart en is dragende van Future! Een Duitse, dus wordt tweetalig opgevoed
Een zielig hoopje paard
Midden in de modder, waar ze lekker heeft gerold, al wachtende op een stevige poestbeurt... die ze morgenvroeg krijgt
Dan de dikste van het hele stel
De fokmerrie Ida (v. Actueel), moeder van Metha (de eerste) en Tosca (de tweede) hier op dit topic. Dit jaar weer drachtig van Ooseven, waar we vorig jaar een prachtig veulen van kregen 
Hierboven Ida en Syta. Syta (v. Krack C)is de dochter van Metha (eerste paard in dit topic) en drachtig van Oramé. Vorig jaar heeft ze Werner gekregen en dit jaar dus een vol broertje of zusje van hem! Ze is uitgerekend op 22 april en moet nog wel even aan het werk
Ik berijd haar nog lekker even door, ze heeft nog energie voor twee! En ze is niet superdik dus ze kan nog wel even door gaan 
Nog even drie-drachtige-merries op een rijtje:
Van links naar rechts, Tosca, Ida en Syta.
Nou dit was het wel even voor vandaag..... En nu maar afwachten
Ze hebben elke ochtend weer zin om naar buiten te gaan! Alleen Metha gaat apart naar buiten, want zij staat bij ons om te veulenen... en dat wordt ruzie met Syta!
op naar de veulentjes!