Haflinger Event 2025 NHPS

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Haflinger Event 2025 NHPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-25 00:32

Dit weekend vindt het Haflinger Event van het nhps plaats.

Wie gaan we daar zien? *\o/*

Mijn bijrijder rijdt op vrijdag en zondag mee met de dressuurproeven in L1. En op zaterdag doet zij mee aan de crossclinic.
Ik zelf doe op vrijdag mee met de working equitation en op zaterdag met de stamboekklasse dressuur B volwassenen.

Leuk om te lezen waar jullie aan mee doen, wie weet komen we kijken bij je ring.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 08:06

Mijn paard staat daar, dus zal er wel zijn. Maar ze is geen haflinger dus doe niet mee :')

Stal_Fiore

Re: Haflinger Event 2025 NHPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-25 23:25

Hahah ook flauw eigenlijk he.

Wel pittig zoveel drukte voor jullie lijkt me.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:42

Ik ben gisterenmiddag aangekomen en we hebben 2 proeven M2 gestart. Vandaag staat de proefgerichte clinic op de planning. Hopelijk hebben we de meeste regen inmiddels gehad, want het kwam me toch met bakken uit de lucht net.

Wij overnachten niet op het terrein zelf maar een paar KM verderop in een B&B met stalling erbij.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:27

Stal_Fiore schreef:
Hahah ook flauw eigenlijk he.

Wel pittig zoveel drukte voor jullie lijkt me.

Ja haha. Vooral de clinics zouden leuk zijn om wel mee te doen, al kan ik nu toch niet rijden ivm een operatie.
T is wel een 'lastig' weekend omdat echt álles bezet is, maar ach t is maar een weekend. Normaal zou ik gewoon lekker gaan buiten rijden. Nu heeft paardlief vrij, staat toch 24/7 buiten.

En haffies zijn wel héél leuk om naar te kijken!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:12

Wij doen helaas niet mee, mijn merrie heeft een veulen van een week oud.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:17

Mijn man zit het hele weekend op het secretariaat dus mensen die er zijn gaan hem vast tegen komen. Wij hebben sinds oktober ook een Haflinger, die is nog niet lang onder het zadel. Hopelijk kunnen we volgend jaar wel meedoen. Dit kwam nog te vroeg voor ons.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:03

Jurdywonan, hoe gingen je proeven? Hopelijk nog buiten de buien om kunnen rijden. Ik moest vandaag m’n proeven in de regen helaas.

Harmany, ja dat zou zeker leuk zijn. Beterschap zo na je operatie.

Susan, oh wat leuk! Dan zullen we hem vast wel gezien hebben. Leuk als jullie volgend jaar mee doen.

Gisteren heeft m’n bijrijder in de L1 mee gedaan. Eerste proef ging lekker; een tweede plaats met 190,5 punt.
In de 2e proef een storing omdat ze schrok van wandelaars langs het pad achter de bak.

In de avond reed ik mee in de working equitation clinic. Noalie is daar altijd zo braaf in. Super tof. Ik overweeg toch maar om eens WE te starten.

Vandaag begon m’n bijrijder met de crossclinic. Super fijne les. Noalie sprong zo lekker!
En in de middag deed ik mee aan de Stamboekklasse B dressuur. Door uitvallers had ik maar 10 min kunnen losrijden en regende het ook nog flink. Daarbij was Noalie wel wat leeg, dus we misten echt veel impuls.
Toch nog 190 en 187,5 punt gereden. Dik tevreden dus.
Morgen nog m’n bijrijder 2 proeven en dan zit het er helaas alweer op.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:11

Ik ben er niet bij, ik hoop er volgend jaar wel bij te zijn! Moet dan alleen nog alles gaan uitzoeken qua overnachten etc. Want voor mij wordt het dan 3 uur enkele reis...
Ik lees graag mee met de leuke verhalen hier

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 10:46

FleurSandro schreef:
Ik ben er niet bij, ik hoop er volgend jaar wel bij te zijn! Moet dan alleen nog alles gaan uitzoeken qua overnachten etc. Want voor mij wordt het dan 3 uur enkele reis...
Ik lees graag mee met de leuke verhalen hier

Zou leuk zijn!

Voor ons is het ook 2 uur reizen. We hebben een caravan bij ons, die op t terrein mag staan.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:01

Ja het lijkt me heel leuk om er volgend jaar ook bij te zijn. Ik vind het zo leuk dat dit soort dingen georganiseerd worden. Zag wel al wat dingen voorbij komen op een Haflinger Facebook groep.