Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horseminn schreef:Heyhoi!
Is er iemand hier die ervaring heeft met de sperma van de gelderse KWPN hengst Edmundo? Pakte dit goed bij merries die slecht drachtig worden? Bij mijn merrie moet het in een keer slagen i.v.m einde seizoen.
Ik hoor het graag mochten jullie ervaring hebben of iemand kennen die dat heeft?
janderegelaa schreef:horseminn schreef:Heyhoi!
Is er iemand hier die ervaring heeft met de sperma van de gelderse KWPN hengst Edmundo? Pakte dit goed bij merries die slecht drachtig worden? Bij mijn merrie moet het in een keer slagen i.v.m einde seizoen.
Ik hoor het graag mochten jullie ervaring hebben of iemand kennen die dat heeft?
Breng je je merrie er toch gewoon heen. Dan kan het vers en onverdund er in. Dan heb je de grootste slaagkans.
lletam schreef:Ik heb een Edmundo lopen waarvan de moeder niet drachtig werd en ze op het laatste moment Edmundo erin hebben gestopt
juval schreef:Wij hebben met edmundo gedekt, was de 2e keer raak. We hebben onze merrie daar gebracht, heeft daar 2/3 dagen gestaan.
Onze Edmundo is inmiddels 5 jaar, en heel braaf.
[ [url=m/OB1ODm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8qceft.jpg]Afbeelding[/url] ]
horseminn schreef:juval schreef:Wij hebben met edmundo gedekt, was de 2e keer raak. We hebben onze merrie daar gebracht, heeft daar 2/3 dagen gestaan.
Onze Edmundo is inmiddels 5 jaar, en heel braaf.
[ [url=m/OB1ODm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8qceft.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw wat een leuke zeg! Natuurlijk gedekt?
horseminn schreef:lletam schreef:Ik heb een Edmundo lopen waarvan de moeder niet drachtig werd en ze op het laatste moment Edmundo erin hebben gestopt
En hoe hebben jullie dit gedaan, gewoon ‘s ochtends besteld en op locatie laten brengen? Het is anderhalfuur weg dus ik ben bang dat de sperma dan niet meer van goede kwaliteit is.
Nobel01 schreef:Ik heb onze Smokey Black merrie nu drachtig van Edmundo. Eerste keer thuis geprobeerd, toen niet drachtig. Tweede keer naar Marcel gebracht, en gelijk drachtig. Aanstaande maandag wordt ze nog een keer gescand ivm gustregeling.
Altijd goed contact gehad met Marcel toen onze merrie bij hem stond. Door een rare hengstigheid heeft ze daar twee weken gestaan, was geen probleem bij hem.
Ook Edmundo daar in het echt gezien, is echt een gaaf paard!
[ [url=m/YIzhEP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Vel2S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: Fnanne, Getty_Maan, idylle en 17 bezoekers