Ben benieuwd of er weer zo’n prachtig exemplaar eruit komt. Ze is vanavond wat rustig en eet bijna niet. Haar uier is nog niet veel veranderd met de afgelopen dagen. Bovenste foto waar ze helemaal opstaat is van vandaag en de onderste van afgelopen zaterdag. Haar buik lijkt wel iets veranderd
Ze was vanmorgen wel iets onrustiger. Meer schuren en heen en weer wippen op de achterbenen…
Miekies0710
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-22 11:52
LyonaHorse schreef:
Leuke merrie! Ik volg mee! Heb je een foto van de vader van het veulen?
Welkom, leuk dat je volgt
Miekies0710
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-22 09:54
Vannacht was Loes erg onrustig. Continu liggen en weer staan. Veel kreunen en kijken naar de buik. Maar verder niets aan de hand. Het leek alsof ze voorweeën had. Ik ben benieuwd hoe lang ze mij laat wachten. Vandaag dag 332 en uier was vanmorgen nog hetzelfde, misschien heel iets meer gevuld. Uier vanmorgen
Loes is vandaag erg rustig. Veel slapen/dutten en weinig eten. Ze is heel plakkerig, uier is volgens mij wel een beetje stil aan het staan, maar ik kan het ook niet goed meer zien ik wil namelijk dat het voller lijkt
Vergelijking uier, links is van 1500 en rechts is van 1930
En foto totaal, bovenste is van vandaag, onderste van 7 mei
Hier een onrustige merrie, maar weet niet of dit door de vliegen en de warmte komt of dat er iets staat te gebeuren. Ze staat in de wei onder het afdak continu te schrapen en te stampen met de achterbenen. Ook boos kijken Uier net is nog niets aan te zien
Loes is nog rustig. Vanmiddag heb ik gekeken en toen meende ik opgedroogde melk te zien Linkerspeen op de foto lijkt ook opgedroogde melk aan te zitten