Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
The_Cat schreef:Ik ben ondertussen benieuwd naar welke brok je nu geeft TS? ik zit een beetje mezelf wat af te vragen.
Ik dacht Pavo Podo Start verder te geven, maar ik zie nu dat Pavo zelf aanraadt om na het spenen de Grow te geven, maar daar staat dan bij pas vanaf 8 maanden. Dus ik ben een beetje in de war.
Jeanines99 schreef:The_Cat schreef:Ik ben ondertussen benieuwd naar welke brok je nu geeft TS? ik zit een beetje mezelf wat af te vragen.
Ik dacht Pavo Podo Start verder te geven, maar ik zie nu dat Pavo zelf aanraadt om na het spenen de Grow te geven, maar daar staat dan bij pas vanaf 8 maanden. Dus ik ben een beetje in de war.
Ik geef nu de OptiGrow van Havens. Van alle soorten brok lijkt deze het meest volledig en ze kreeg dit dus ook al bij de fokker. Deze kun je tot 18 maanden geven en ze eet het makkelijk op.
The_Cat schreef:Ik ben ondertussen benieuwd naar welke brok je nu geeft TS? ik zit een beetje mezelf wat af te vragen.
biancaaaa schreef:Balou_k schreef:Ik geef vitalbix breed and grow.
Of ja. Dat probeer ik, ze wilt het nog niet zo graag.
Dat is hier nu ook het probleem, hij eet inmiddels liever met mijn ruin mee van de Cavelor. Maar vind het van de vitalbix zo fijn dat de geen kilo’s per dag in moeten