gewoon korte pijn en spuiten maar? Ik ben op zoek naar tips om te vermijden dat alles vol hangt behalve de wonde en zonder dat het veulen trauma’s houdt aan spuitbussen Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
gewoon korte pijn en spuiten maar? Ik ben op zoek naar tips om te vermijden dat alles vol hangt behalve de wonde en zonder dat het veulen trauma’s houdt aan spuitbussen MarjanB schreef:Ik ben altijd van het net doen of het de normaalste zaak van de wereld is en het gewoon doen en verder niet teveel een ding van maken. Oh baas is niet onder de indruk, ik leef nog, ok t is prima.
) MarjanB schreef:Ik ben altijd van het net doen of het de normaalste zaak van de wereld is en het gewoon doen en verder niet teveel een ding van maken. Oh baas is niet onder de indruk, ik leef nog, ok t is prima.
MarjanB schreef:Ik ben altijd van het net doen of het de normaalste zaak van de wereld is en het gewoon doen en verder niet teveel een ding van maken. Oh baas is niet onder de indruk, ik leef nog, ok t is prima.

Gewoon sprayen dan maar vanaf vandaag/morgen! Soms moet je er inderdaad niet teveel drama rond maken zeker