Met mijn 2 drie jarige Welsh A pony's ben ik 26 juni(Putten) en 31 juli(Tolbert) met mijn merries Chloë en Charaya naar de keuring geweest van het NWPCS!
Wat een super mooie ervaring was dit en ik heb genoten van alle mooie pony's en vooral gisteren heel veel mensen mogen spreken die naar mij en Charaya toe kwamen! Leuk om andere fokkers te spreken en vooral om tips te krijgen.
Als eerst naar de keuring mocht Keulsehoeve's Chloë! Een lieve Roan merrie, ze is mijn eerste Welsh pony! Ik had verwacht dat ze een 2e premie ging halen en dit haalden we ook! Ze heeft zich goed laten zien en ik heb leuke commentaar gehad van de jury! Blij met het resultaat ondanks dat je liever een 1e premie wil was de 2e voor ons super!

Gisteren was het zo ver voor Goldberg's Charaya! Ze was lekker druk want allemaal nieuw en spannend! Ik ging voor Charaya voor een 1e premie en hier kwamen we mee thuis! Wat jammer was is dat ze een maand geleden afgevallen was door diarree en ze dus wel wat te slank was, hier gaan we volgend jaar hard aan werken om dit te krijgen zoals ze willen zien maar nu kon ik er niet veel aan doen. Leuke commentaar van de jury en na afloop van andere fokkers deed me super goed dat waardeer ik erg en heb veel mooie tips gekregen om Charaya volgend jaar nog beter neer te kunnen zetten!

Ik kijk er veel plezier terug op deze leuke keuring en ook van de organisatie die me hielp vond ik fijn!