Het leek mij wel leuk om dit jaar een topic aan te maken en ik zal de dames en hun mannen voorstellen.
De eerste merrie, onze Zonnebloem is 30 maart 2022 uitgerekend. Zonnebloem is een Welsh NWR (Veenstra's Grapjas x Wester Aikema's Norbert) en is drachtig van de Welsh NWR hengst Amalia's Pieter. Eigenlijk was ik direct fan van hem.

De tweede merrie is Billie Jean MDW (Welsh WPBR), zij is 20 april 2022 uitgerekend. Ze is een Cassanova du Bois x De Goede Ree Now or Never en we hebben haar zelf gefokt uit onze merrie Reduster Fleur. Ze is drachtig van de Duitse rijpony hengst Genesis BL die het goed doet in de Duitse competities. Op dit moment staat Billie in training voor de keuring en zadelmak maken en daarna mag ze lekker met verlof.

De laatste is onze merrie Reduster Fleur. Een 15 jarige merrie van De Goede Ree Now or Never x Wester Aikema's Adios. Zij is uitgerekend van Golden Daim F rond 24 mei 2022 en dit zal haar 10e veulen worden waarvan de 5e bij mij. Op dit moment heeft ze een His Royal Badness DK veulen (te koop, geboren 18 mei) aan de voet. Eerder bracht ze bij mij nog een His Royal B (Rocky staat in de opfok), een Veenstra's Grapjas (verkocht) en een Cassanova (Billie dus).

Er zijn aardig wat kleur kansen, ik ben daar wel wat handig in, maar ik weet dat er mensen nog veel beter in zijn