Happy was zondagnacht al onrustig, voor mij werd het een nacht bankhangen met de camera binnen bereik. Uiteindelijk is ze overdag op de weide bevallen om klokslag 12.00u van een mooi groot hengstveulen. De vader van het veulen is de jonge hengst Adlerfels Hu-Z. Happy is een 5 jarige nakomeling van Schach en M1 dressuur startgerechtigd en dat gaan we binnenkort weer oppakken.
We hebben het veulen Aladdin van de Leemhorst genoemd.

Carlijn was al een paar dagen onrustig, dat ervoor zorgde dat ik 's nachts wakker bleef en 's middags probeerde bij te slapen als mijn dochter camera dienst had.
Afgelopen nacht was Carlijn heel onrustig en heb ik de nacht op de bank doorgebracht. Uiteindelijk is Carlijn vanmorgen rond 10.00u bevallen van een joekel van een hengstveulen van Leuns Veld's Winston Jr. Heel blij met deze knappe jongen. Carlijn is een 4 jarige nakomeling van Cassanova du Bois en door onszelf gefokt uit de rijpaardmerrie Lara, die nu draagmerrie is op de Doniahoeve bij Vulina hier op Bokt. Lara heeft ons ook nog Dunja en Felix van de Leemhorst gegeven.
De naam van dit hengstveulen gaat hoogstwaarschijnlijk Liberty Lokwinske van de Leemhorst worden.