Laurie schreef:Wat een heerlijke foto’s!
Dankjewel!!
manubres schreef:Ik word helemaal blij van zulke foto's!! Bedankt!

Ah wat leuk
ik kijk ook met plezier terug
Asjeblieft en bedankt 
Sleipnir schreef:Prachtig verwoord en helemaal mee eens!
Kabayo, wat een prachtige plaatjes van je paarden, terecht dat het in Uitgelicht staat. Met je zit is zo te zien helemaal niets mis en je lijkt mij een erg sympathiek mens.
Wat een lief bericht zeg
Weet even niet hoe te reageren, maar vind het erg leuk om te lezen
Ik heb het beste met de beesjes voor.
webster543 schreef:Super leuke foto’s zeg!!! Dat is genieten denk ik!
Echt genieten! Kan het iedereen aanraden!
miereneter schreef:Je antwoord op Knert vind ik geweldig om te lezen. Het is niet iedereen gegeven om kritisch naar zichzelf te kijken en 'fouten' toe te geven. Denk dat de meeste mensen in het begin fouten maken of dingen doen omdat ze geleerd hebben 'dat het zo hoort'. Daar dan vanaf kunnen stappen, je methodes veranderen, nieuwe inzichten toepassen: dat maakt je een goed paardenmens. Vind dat inspirerend en hoop dat ik ook mijn hele leven zal blijven doen.
Wat lief zeg! Sinds ik ben gestopt met paarden als werk ga ik er heel anders mee om. De paardenwereld is eigenlijk helemaal niet leuk. De druk, de snelheid , het "eigen-plezier". Ik ben tevreden met hoe ik veranderd ben. Geen druk maar lol. Vind ik veel belangrijker. Verder wil ik ergens nog een kant op, maar ik weet nog niet wat. Mij leek working equitation erg leuk en werken aan de hand. Maar ja waar begin je. Ik hoop dat ik nog veel mag leren en zo het mijn paarden nog beter maken. En daarbij weet ik dat ik op bokt niet zo geweldig bekend sta , maar dat komt ook omdat ik het altijd heel lastig vind/vond om mijn mening en gevoel op een normale manier op te schrijven. Vaak weet ik niet hoe ik uit mijn woorden moet komen (niet alleen op internet
) en dan lijkt het zo snel bot. Terwijl ik het zelf echt nooit zo bedoel. Maar een paar bokkers hebben mij geleerd om makkelijker dingen te verwoorden. Dat scheeld zo veel in miscommunicatie!!
Eretria schreef:Heel mooi! Wat fijn dat dit ook gewoon zo kan met zilver en dat het veulen dan zo goed volgt.
Ben je nooit bang dat er een hond loopt die je veulen en/of merrie grijpt?

bij ons is dat altijd een groot ding, al die honden.. helaas zijn ze niet allemaal braaf als er een paard loopt.

Dankjewel!
Eerlijk gezegd toen ik aan kwam lopen en al dat geblaf hoorde was ik er wel even bang voor. Voor het veulen dan. Zilver blijft wel rustig en trapt de hond van zich af (al eens gebeurd op strand Callantsoog, helaas). Het waren ook een stuk of 15 honden. Maar eigenlijk waren ze allemaal braaf en bleef ik aan de andere kant van het water. En voor de rest zoals amanda zegt 
Rubs schreef:Die eerste foto's zijn echt prachtig, en nee, jij hebt echt geen zitles nodig. Wat is moeder superbraaf zeg.
Moeder heet Zilver maar ze is goud waard. Helemaak gek op haar. Ze is echt braaf maar niet "dood". Ik weet wat ik aan haar heb. Dankje voor je compliment!