Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
janderegelaa schreef:Wat is de afstamming?
Als ze nu 5 jaar is dan kun je haar echt veel beter doorrijden naar Z2 op 1 januari en dan met een thuiskeuring het exterieur doen.
Hoewel het zo snel het allemaal niet hoeft te lopen voor mij. Orlinapaard schreef:janderegelaa schreef:Wat is de afstamming?
Als ze nu 5 jaar is dan kun je haar echt veel beter doorrijden naar Z2 op 1 januari en dan met een thuiskeuring het exterieur doen.
Ferguson X Jetset-D.
Dankjewel voor je advies. Waarom precies zou je dat aanraden? Omdat ze "al" 5 jaar is?
Edit: ok, ik snap hem intussen denk ik.. Vanaf 6j mag ze officieel Z starten natuurlijk.Hoewel het zo snel het allemaal niet hoeft te lopen voor mij.
Orlinapaard schreef:Ok, belangrijk om te weten! Vanwege corona en mijn zwangerschap is ze inderdaad nog niet gestart. Thuis loopt ze wel op M niveau en er zit al een groene wissel op. Dan ga ik toch eens nadenken of ik begin volgend jaar niet beter al een keer Z2 start. Gelukkig kan ik versneld promoveren, dus dan kan ik alsnog redelijk rustig aan doen met haar. Bedankt voor je advies!